دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش، شیوه های تصمیم گیری و عملکرد سازمانی

عنوان فارسی

مدیریت دانش، شیوه های تصمیم گیری و عملکرد سازمانی

عنوان انگلیسی

Knowledge management, decision-making style and organizational performance

کلمات کلیدی :

  مدیریت دانش؛ تصمیم گیری بصری؛ تصمیم گیری منطقی؛ خلق دانش؛ عملکرد سازمانی

درسهای مرتبط مدیریت دانش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 211
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات قبلی 3. بحث و بررسی و مسیرهای پژوهشی آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بحث و بررسی و توصیه هایی جهت پژوهش های آتی: این مقاله، توانمندسازهای مدیریت دانش، فرآیندهای خلق دانش، پیامدهای سازمانی و نظریه های تصمیم گیری را همراه با کارهای پژوهشی گسترده را مورد مرور ادبی قرار می دهد و گزاره ها (فرضیه های) قابل آزمون را مطرح می کند. هدف دو بعدی اصلی مدیریت دانش، رویکرد تشخیص محور را فرض می کند، رویکردی که دانش را به صورت هر چیز قابل رمزگذاری، نظام مند شده، ذخیره شده و بازیابی شده هنگام نیاز، در نظر می گیرد. درحالی که رویکرد فنی محور تخصصی، بر نقش فنآوری اطلاعات و ارتباطاتی نوین در پردازش دانش تاکید می کند (اکبیا و هارا، 2008). دانش با یک مجموعه از جفت مفاهیم به ظاهر متضاد، مانند ذهن و بدن، استقرا و استنتاج، خرد و کلان، آشوب و نظم، صریح و ضمنی، ساخته شده است (نوناکا و دیشیگوچی، 2001). مدیریت دانش در مورد تعاملات نهادهای مختلف صحبت می کند که باعث بوجود آمدن دانش اجتماعی، می شود و علاوه بر آن، دانش اجتماعی به صورت مجموعه از آنچه که مردم و سیستم می دانند، فهمیده شده که بر خلق دانش در سازمان تاثیر می گذارد (گاوچر، 2007). ابتدا، نویسندگان اهمیت مهارت های T شکل در فرآیند خلق دانش و عملکرد سازمانی را خاطر نشان می کنند. متخصصان T شکل ، نیروی کار سبک «Industry 4.0» می باشند (هکلائو، الیتزکه، فلاچس و کوهل، 2016؛ فیفر، 2015) و مدیرانی که به واحدهای کاری خود وفادار هستند و همچنین، سلسله مراتب سنتی شرکت را تفکیک و تجزیه می کند تا دانش را در کل سازمان، پخش کند و اشتراک بگذارد. کارکنان دارای مهارت های T شکل، از شایستگی های لازم برای عملکرد خلاق و نوآور برخوردار هستند، زیرا آنها از قابلیت های حل مسئله و تصمیم گیری برخوردار می باشند. این دیدگاه به ما اجازه می دهد نتیجه گیری کنیم که مهارت های T شکل تاثیر بسزایی بر فرآیندهای خلق دانش و عملکرد سازمانی دارند. دوم اینکه، از جنبه نظری، جریان پژوهش مثبت گرا، بیشتر از همه با توصیف مکانیزم های حاکمیت که همکاری بر عملکرد تیم دارد، ارتباط دارد. این مقاله، بیان می کند که همکاری، در بهره گیری و استخراج دانش نهفته در رفتارها موثر است، که فهمیده شده یک مانع برای نوآوری می باشد (لبافی، 2017)، و بیشتر از همه در بین همکاران، رخ می دهد، بنابراین، کیفیت رابطه آنها مهم است. به بیان کلی تر، انتشار و پخش دانش میان همکاران، از طریق همکاری، فرآیندهای خلق دانش را تسهیل می کند و این احتمالاً مزیت رقابتی بهبود می بخشد و می تواند به سازمان ها در برتری داشتن نسبت به حریفان، کمک کند. این دیدگاه به ما اجازه می دهد تا این نتیجه را بگیریم که همکاری تاثیر بسزایی بر فرآیندهای خلق دانش و عملکرد سازمانی دارد. سوم اینکه، پشتیبانی از IT به اکتساب، انتشار و ذخیره دانش کمک می کند، اما برونزادی دانش، به نوع بشر یا متخصصان، مشروط است. کاوتز و تایسن (2001) می افزایند که «IT می تواند به صورت ضمنی در فراهم کردن اطلاعات برای پشتیبانی از فرآیندها و شرایطی که خلق دانش و مدیریت دانش را ممکن می سازند، کمک کند». علاوه بر آن، فرآیندهای خلق دانش می توانند بازده کار را از طریق استفاده مجدد از دانش ارزشمند، افزایش دهد (وانگ، کلای، و فورسگرن، 2015). گریگوری، نگو و کارودیک (2017) افزودند که در صنعت بسیار نیازمند به اطلاعات، پشتیبانی IT می تواند کار و کسب و کار را به نحو کارآمد بهبود دهند که این امر عملکرد کلی را بهبود می دهد. این دیدگاه به ما اجازه می دهد تا این نتیجه را بگیریم که پشتیبانی IT تاثیر بسزایی بر فرآیندهای خلق دانش و عملکرد سازمانی دارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Discussion and future research direction: This paper reviews knowledge management enablers, knowledge creation processes, organizational outcomes and decision-making theories, together with extant empirical work and develops testable propositions. The central bi-dimensional goal of knowledge management subsumes recognition-oriented approach, which views knowledge as anything that can be encrypted, sys-tematized, stored and retrieved when the need arise. Whereas the professional technical-oriented approach accentuates the role of novel information and communicative technology in processing the knowledge (Ekbia & Hara, 2008). Knowledge is built with a helix of pairs of apparently opposing concepts like mind and body, induction and deduction, macro and micro, chaos and order, explicit and tacit (Nonaka & Nishiguchi, 2001). Knowledge management is built around interactions of various entities that results in social knowledge, moreover, social knowledge as the aggregate of what people and system know, is known to affect the creation of knowledge in an organization (Goucher, 2007).First, the authors highlight the importance of T-shaped skills in knowledge creation process and organizational performance. T-Shaped professionals are the “Industry 4.0 style workforce” (Hecklau, Galeitzke, Flachs, & Kohl, 2016; Pfeiffer, 2015) and man-agers, who are loyal to their individual work units, and also breaks out of the traditional corporate hierarchy to share knowledge across the organization. Employees with T-Shaped skills are endowed with competencies required for innovative and creative performance, as they leverage on their problem-solving and decision-making capabilities. This view allows us to draw the conclusions that T-shaped skills have a significant impact on knowledge creation processes and organizational performance. Second, from a theoretical perspective, the positivist research stream has been most concerned with describing the governance mechanisms that collaboration has on team performance. This article posits that collaboration is effective in curbing knowledge hiding behaviors, which is known to be an obstacle of innovation (Labafi, 2017), it mostly occurs among co-workers, hence, the quality of their relationship is important. More generally, the dis-semination of knowledge among colleagues, through collaboration facilitates knowledge creation processes, which is likely to improve competitive advantage, and can help organizations to out-performrivals. This view allows us to draw the conclusions that collaboration has a significant impact on knowledge creation processes and organizational performance. Third, IT-support helps in the acquisition, dissemination and storage of knowledge, however, the exegesis of knowledge is contingent upon mankind or professionals. Kautz and Thaysen (2001) added that “IT can only assist implicitly in providing information to support the processes and circumstances that enable knowledge creation and knowledge management”. Furthermore, knowledge creation processes can increase work efficiency through the reuse of valuable knowledge (Wang, Clay, & Forsgren, 2015). Gregory, Ngo, and Karavdic (2017) added that in information-intensive industry, IT-support can enhance work and business efficiency, which enhance overall performance. This view allows us to draw the conclusions that IT-support has a significant impact on knowledge creation processes and organizational performance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش، شیوه های تصمیم گیری و عملکرد سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi