دانلود ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی، نوآوری باز و مدیریت منابع انسانی (HRM)

عنوان فارسی

رسانه های اجتماعی، نوآوری باز و مدیریت منابع انسانی (HRM): دلالت هایی برای عملکرد

عنوان انگلیسی

Social media, open innovation & HRM: Implications for performance

کلمات کلیدی :

  رسانه اجتماعی؛ نوآوری شرکت؛ عملکرد شرکت؛ سازمان محل کار

درسهای مرتبط مدیریت منابع انسانی؛ مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 112
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
43,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. تحلیل آماری 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری، محدودیت ها و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

شرکت ها بیش از پیش از ابزارهای رسانه های اجتماعی برای دسترسی به دانش از بازیگران بیرونی، بخصوص مشتریان و کاربران دیگر استفاده می کنند تا فرآیند نوآوری و عملکرد شرکت را تسهیل بخشند. اما پژوهش های تجربی که اثر دانش بیرونی تامین شده از طریق ابزارهای رسانه اجتماعی را بررسی می کنند، محدود هستند؛ نتایج مطالعات تجربی موجود، پراکنده هستند و پژوهش بیشتر در مورد شرایط جریان یافتن دانش از طریق رسانه های اجتماعی از جانب بازیگران بیرونی که در نوآوری و عملکرد شرکت مشارکت می کنند را درخواست کرده اند. با استفاده از یک مطالعه پیمایشی مقیاس بزرگ از شرکت های تاسمانی، استرالیا، این مطالعه بررسی می کند که چگونه دانش بیرونی از بازیگران بازاری، حاصل شده بوسیله رسانه های اجتماعی بر نوآوری و عملکرد تجاری تاثیر می گذارد و چه میزان شیوه های مدیریت منابع انسانی (HRM) مدرن، تعدیل کننده این رابطه است. دریافتیم که درحالی که دانش حاصل شده از بازیگران بازاری ارتباط مثبتی با نوآوری دارند، اما رابطه بین دانش بیرونی حاصل شده از طریق رسانه های اجتماعی و نوآور بودن به اهمیتی که یک شرکت به شیوه های HRM مدرن می دهد، بستگی دارد: یک رابطه مثبت معنادار بین دانش حاصل شده از طریق رسانه های اجتماعی و نوآوری وجود دارد هنگامی که شرکت ها اهمیت زیادی به شیوه های HRM مدرن بدهند. در عمل، رابطه معنادار در شرکت هایی که شیوه های HRM مدرن شان از اهمیت کم برخوردار هستند، وجود ندارد. همچنین این مطالعه نشان می دهد که رسانه های اجتماعی به عنوان یک میانجیگر برای اثر جریان های دانش بیرونی بر نوآور بودن عمل می کند، هنگامی که شرکت ها اهمیت زیادی به شیوه های HRM مدرن می دهند. علاوه بر آن، درحالی که نتایج نشان می دهند که نوآور بودن و عملکرد شرکت ارتباط مثبتی با هم دارند، اما نوآور بودن به بهبود عملکرد شرکت در شرکت هایی که اهمیت اندکی به شیوه های HRM مدرن نمی دهند، تعبیر و تبدیل نمی شود. در کل، یافته ها بر اهمیت شیوه های HRM مدرن برای ممکن سازی جریان درون سوی دانش از طریق رسانه های اجتماعی جهت تاثیر گذاری بر نوآور بودن، و نوآور بودن برای تبدیل آن به مزیت های بهره وری، تاکید کرده اند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Firms are increasingly leveraging social media tools to access knowledge from external actors, particularly customers and other users, to facilitate the innovation process and firm performance. Yet empirical research investigating the impact of external knowledge sourced via social media tools is scant; empirical studies that do exist are mixed, leading to calls for research into the conditions under which knowledge flows via social media from external actors contribute to innovation and firm performance. Using a large-scale survey of firms in Tasmania, Australia, this study examines how external knowledge flows from market-based actors sourced by social media influence innovation and business performance, and the extent to which modern human resource management (HRM) practices moderate this relationship. We find that while knowledge flows from marketbased actors are positively related to innovativeness, the relationship between external knowledge flows via social media and innovativeness depends on the importance a firm places on modern HRM practices: a significant positive relationship exists between knowledge sourced via social media and innovativeness when firms attach high importance to modern HRM practices. In contrast, there is no significant relationship in firms in which modern HRM practices are of low importance. The study also shows that social media serves as a mediator for the effect of external knowledge flows on firm innovativeness when firms attach high importance to modern HRM practices. Furthermore, while the results demonstrate that innovativeness and firm performance are positively related, innovativeness does not translate into improved firm performance in firms that attach low importance to modern HRM practices. Taken together, the findings underscore the importance of modern HRM practices to enable knowledge inflows via social media to influence innovativeness, and innovativeness to translate into productivity benefits.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 39 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 9 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 43,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی، نوآوری باز و مدیریت منابع انسانی (HRM)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi