دانلود ترجمه مقاله ارزش رسانه های اجتماعی در راستای نوآوری
عنوان فارسی |
ارزش رسانه های اجتماعی برای نوآوری: یک دیدگاه توانمندی |
عنوان انگلیسی |
The value of social media for innovation: A capability perspective |
کلمات کلیدی : |
  رسانه های اجتماعی؛ فرآیند نوآوری؛ توانمندی ها؛ ارزش آفرینی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی؛ مدیریت نوآوری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 81 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش و رویه 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – شرکت ها به طور فزاینده ای از رسانه های اجتماعی برای نوآوری استفاده می کنند، با این حال مقالات کنونی راهنمایی اندکی را برای توسعه کاربردهای استراتژیک آنها ارایه می دهند. این مطالعه یک رویکرد کیفی و نظریه ساز را به کار می گیرد تا یک چارچوب مفهومی را از توانمندی هایی استنتاج نماید که به شرکت ها امکان می دهد تا با کاربرد رسانه های اجتماعی در طول فرآیندهای نوآوری شان منفعت حاصل نمایند. این چارچوب که جهت پشتیبانی از برنامه های رسانه های اجتماعی برای نوآوری طراحی شده است، سه قابلیت کلیدی و منابع مرتبط را روشن می سازد: مدیران رسانه های اجتماعی که فعالیت های رسانه های اجتماعی را در فرآیند نوآوری هماهنگ می نمایند؛ مدیریت ارشد که پشتیبانی، توانمند سازی اعضای تیم و چرخه های آزمون و یادگیری را می پرورد؛ و فرآیندهای سریع الانتقال که تصمیم گیری سریع و جریان های دانش را در اعضای تیم تسهیل می نمایند. این مقاله نظریه توانمندی سازمانی را تقویت می کند، چرا که به نوآوری مربوط می شود، و این امر به طور عملی برای مدیران راهنمایی را برای اجرای استراتژی های رسانه های اجتماعی فراهم می آورد.
Firms increasingly employ social media for innovation, yet current literature offers little guidance for developing their strategic uses. This study applies a qualitative, theory-building approach to derive a conceptual framework of the capabilities that allow companies to benefit by using social media throughout their innovation processes. This framework, designed to support applications of social media for innovation, sheds light on three key capabilities and related resources: social media managers who orchestrate social media activities across the innovation process; top management that cultivates support, team empowerment, and test-and-learn cycles; and agile processes that facilitate rapid decision making and knowledge flows across teams. This article enriches organizational capability theory as it pertains to innovation, and it provides managers with guidance for implementing social media strategies in practice.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.