دانلود ترجمه مقاله پژوهش رسانه های اجتماعی در زمینه بازاریابی صنعتی
عنوان فارسی |
پژوهش رسانه های اجتماعی در زمینه بازاریابی صنعتی: مروری بر مقالات و گرایش های پژوهشی درآینده |
عنوان انگلیسی |
Social media research in the industrial marketing field: Review of literature and future research directions |
کلمات کلیدی : |
  رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی صنعتی؛ بازاریابی بنگاه به بنگاه؛ Web 2.0؛ مروری بر مقالات |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی صنعتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 74 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. تحلیل بحرانی و مرور ادبی مشارکت های ادبی فعلی 4. گرایش های پژوهشی آتی پیشنهادی 5. نتیجه گیری
چکیده – از زمان پیدایش رسانه های اجتماعی، دانشگاهیان و بازاریابان صنعتی همچنین تحت تاثیر چنین رسانه هایی قرار گرفته اند. همانگونه که پژوهش رسانه های اجتماعی در زمینه بازاریابی صنعتی به یک علاقه و توجه روز افزون تبدیل شده است، تلاش های پژوهشی برای مرور و ارزیابی پیشرفت های پژوهش رسانه های اجتماعی در زمینه بازاریابی صنعتی گسترش پیدا کرده است. از مرور ادبی انجام شده، مشخص شده که تعدادی از زمینه های پژوهشی شاهد افزایش پیشرفت تئوری یکنواخت بوده است،برای مثال ارتباطات فروش و بازاریابی، درحالی که دیگران مشخصاً در پشت سر آنها هستند، برای مثال ، قیمت گذاری و اخلاق. همچنین جمع گرایی روش شناختی بجای روشهای سنتی تر (تحلیل مفهومی، کیفی و نظری) برای برقراری و حل مسائل پژوهش بارزتر، لازم هستند. این پژوهش یک مرور ادبی از وضعیت موجود پژوهش در این زمینه فراهم می کند و راهنمایی هایی برای توسعه در آینده فراهم می کند. مقدمه: بازاریابی صنعتی از چندین جنبه نظری و عملی به مدت چندین دهه مورد پژوهش قرار گرفته و باعث بوجود آمدن چندین مرور ادبی مفیدو سنتز ادبیات فعلی شده است (مولر، 2013؛ رید و پلانک، 2000؛ ویرسما، 2013). در چهار دهه آخر، فنآوری اطلاعات در شکل های مختلف خود برای شیوه مدیریت صنعتی و بازاریابی مورد توجه قرار گرفته است (کافمن، 1966؛ متیوز، ویلسون و بکهاوس، 1977؛ ترینور، راپ، بیتلسپاچر و شیلووارت، 20119. در حوزه ف«آوری اطلاعات، یکی از جدیدترین پیشرفت ها، رسانه های اجتماعی و کاربردهای رسانه های اجتماعی و سایت های شبکه سازی بیش از پیش مورد استفاده و مطالعه قرار گرفته اند، بخصوص در زمینه بازاریابی تجاری به مصرف کننده (دی وریس، گنسلر و لیفلانگ، 2012؛؛ هافمن و فودور، 2010؛ لامبرتون و استفن، 2015؛ ندیم، آدرینی، سالو و لوکانن، 2015). اکنون شرکت های بزرگ از این فنآوری نوین استقبال کرده اند. اما، همچنین اشاره شده که حتی اگر شیوه بازاریابی صنعتی از رسانه های اجتماعی استفاده شده توسط بازاریابان منفعت ببرد، پژوهش در مورد آن زمینه نوز بحث می شود که در مرحله کودکی خود بسر می برد (سیاماگکا، کریستودولیدز، میکائلیدو و والوی، 2015) و پژوهش بیشتری لازم است (ویسرسما، 2013).
Since the emergence of social media, industrial marketing academics and marketers have also been intrigued by the influence of such media on the discipline. As, social media research in the field of industrial marketing has been of increasing interest, this research attempts to review and assess the advances in social media research in the industrial marketing field. From the literature review conducted, it can be identified that some of the research areas have witnessed steady theory development increases, e.g., sales and marketing communications, while others are clearly lagging behind, e.g., pricing and ethics. Also methodological pluralism is called for instead of more traditional methods (conceptual analysis, qualitative and survey) to establish and solve more nuanced research problems. This research provides a review of the current state of research in the field and suggests directions for future development. Introduction: Industrial marketing has been researched from multiple theoretical and methodological viewpoints for several decades, which has resulted in several helpful reviews and syntheses of the current literature (Möller, 2013; Reid & Plank, 2000; Wiersema, 2013). In the last four decades or so, information technology in its various forms has been of interest for industrial management practice and marketing (Kaufman, 1966; Mathews, Wilson, & Backhaus, 1977; Trainor, Rapp, Beitelspacher, & Schillewaert, 2011). Within the information technology field, one of the latest achievements is social media and its social media applications and networking sites which have been increasingly utilized and studied, especially in the business-to-consumer marketing context (De Vries, Gensler, & Leeflang, 2012; Hoffman & Fodor, 2010; Lamberton & Stephen, 2015; Nadeem, Andreini, Salo, & Laukkanen, 2015). Now, industrial companies en mass have embraced this novel technology. However, it has also been pointed out that even though industrial marketing practice is benefitting from social media used by marketers, research on that area is still argued to be in the embryonic stage (Siamagka, Christodoulides, Michaelidou, & Valvi, 2015), and further research is called for (Wiersema, 2013).
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 4 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.