دانلود ترجمه مقاله آینده تئوری بازاریابی B2B: تجزیه و تحلیل تاریخی و آینده نگر
عنوان فارسی |
آینده تئوری بازاریابی B2B: تجزیه و تحلیل تاریخی و آینده نگر |
عنوان انگلیسی |
The future of B2B marketing theory: A historical and prospective analysis |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی B2B؛ توسعه ی تاریخی؛ روش دلفی؛ کدنویسی؛ ساخت نظریه؛ چالش های آینده |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 67 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. نظریه بازاریابی B2B و تاریخچه 3. چالش های پیش روی پژوهش های بازاریابی B2B 4. متدها 5. نتایج و بحث ها 6. اظهارات و مفاهیم 7. محدودیت ها و کارهای آتی
قدرت اقتصادی معاملات B2B در میزان تحقیقات منتشر شده در مجلات بازاریابی منعکس نشده است و ارتباط برای متخصصان مطالعات صورت گرفته در 20 سال گذشته مورد سوال قرار گرفته است. چگونه می توان دانشگاهیان و متخصصان را با هم متحد کرد؟ پس از مطالعه تاریخ بازاریابی B2B، و ساخت نظریه پیکربندی و بررسی چالش های آینده برای بازاریابان، نویسندگان استدلال می کنند که تلاش های تحقیق باید بر روی شش زمینه اصلی تحقیق متمرکز شود: نوآوری، سفر مشتری و ارزش ارتباطی، تجزیه و تحلیل داده ها، مهار فناوری، رابط بازاریابی/ مالی، رشد درآمد، و زمینه صنعت یا اکوسیستم. به طور خاص، آنها 20 زیر مجموعه تئوریک را پیشنهاد می کنند که برای دانشگاهیان قانع کننده و مرتبط با بازاریابان B2B است. نتایج تحقیق و قضیه ها نتایج توسط یک پانل متخصص با روش دقیق رتبه دهی دلفی و از طریق طرح کد نویسی مبتنی بر نظریه بوجود آمد. نویسندگان، مفاهیم توسعه تئوری و منافع مدیریتی را مورد بحث قرار می دهند.
The economic power of B2B transactions hasn't been reflected in the amount of published research in marketing journals, and the relevance for practitioners of the studies issued has been questioned during the last 20 years. How can we bring academicians and practitioners together? After studying the history of B2B marketing, building on configuration theory, and prospecting the future challenges for marketers, the authors argue that the research efforts should be focused on six major areas of inquiry: Innovation, Customer Journey and Relationship Value, Data Analytics, Harnessing Technology, Marketing/Finance Interface and Revenue Growth, and Industry Context or Ecosystem. Specifically, they propose 20 theoretical sub-categories that are compelling for academicians and relevant for B2B marketers. The research conclusions and propositions were established by an expert panel through an exhaustive ranking-type Delphi method and refined using a coding scheme from grounded theory. The authors discuss the implications for theory development and managerial interest.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.