دانلود ترجمه مقاله مدیریت خرید و عرضه از دیدگاه بازاریابی صنعتی
عنوان فارسی |
مدیریت خرید و عرضه از دیدگاه بازاریابی صنعتی |
عنوان انگلیسی |
Purchasing and supply management in an industrial marketing perspective |
کلمات کلیدی : |
  خرید؛ مدیریت عرضه؛ بازاریابی صنعتی؛ شبکه های عرضه |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 73 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. یک بررسی کلی در مقالات مدیریت خرید و عرضه منتشر شده در رابطه با مدیریت بازاریابی صنعتی 3. درک دیدگاه های نظری در مقالات مربوط به مدیریت خرید و عرضه 4. موضوعات مدیریت خرید و عرضه در مدیریت بازاریابی صنعتی 5. تحقیقات آینده در زمینه مدیریت بازاریابی صنعتی 6. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله تحقیقات مربوط به مدیریت خرید و عرضه (PSM) از دیدگاه بازاریابی صنعتی با استفاده از مدیریت بازاریابی صنعتی (IMM) به عنوان نماینده را منعکس می کند. یک بررسی سیستماتیک از مدیریت بازاریابی صنعتی انجام شد و این بررسی نشان داد که تعداد زیاد و رو به رشدی از مقالات مربوط به مدیریت خرید و عرضه در مدیریت بازاریابی صنعتی منتشر شده و بخش بزرگی از این مقالات متکی بر رویکرد متقابل IMP به عنوان یک چشم انداز نظری می باشند. موضوعات مورد بحث در این مقاله شامل تحقیقات مربوط به مدیریت خرید و عرضه بوده و سه مسیر را جهت تحقیقات آینده مدیریت خرید و عرضه برای محققان بازاریابی صنعتی پیشنهاد می دهد: 1) تحقیقات نظری بر روی مفهوم شبکه های عرضه، 2) بازبینی مفهوم مدیریت شبکه های عرضه و 3) بحث در رابطه با ارائه بهترین شیوه ها در زمینه مدیریت خرید و عرضه. بنابراین، به دلیل کمبود قابل توجه اطلاعات در رابطه با معانی شبکه های عرضه و ماهیت مدیریت شبکه های عرضه، این مقاله پیشنهاداتی را در رابطه با انجام تحقیقات بیشتر جهت توسعه نظریه های بیشتر در زمینه شبکه های عرضه و نحوه مدیریت شبکه های عرضه ارائه می دهد. این مقاله بر این باور است که همچنان که پیچیدگی و خطرات شبکه عرضه به ویژه نگرانی درباره پایداری این شبکه ها افزایش می یابد، نیاز به تفکرات جدید درباره نحوه تاثیر این شبکه های عرضه و همچنین معنای آن ها نیز افزایش می یابد.
This paper reflects on purchasing & supply management (PSM) research in an industrial marketing perspective, using Industrial Marketing Management (IMM) as a proxy. A systematic review of IMM papers is conducted, demonstrating that a large and growing number of PSM papers have been published in IMM and that a large proportion of these rely on the IMP Interaction Approach as theoretical perspective. The paper discusses themes of PSM research and proposes three avenues of future PSM research for industrial marketing scholars: 1) theorizing on the concept of supply networks, 2) revisiting the notion of managing supply networks and 3) debating established “best practices” in PSM. The proposal is therefore to dedicate more research to develop further theory on supply networks and how to manage within supply networks, because there is a surprising lack of conceptual clarity as to the meaning of supply networks and the notion of managing supply networks. The paper argues that as increasing supply network complexity and risks, especially concerning sustainability, requires new thinking about how best to influence and manage supply networks.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.