دانلود ترجمه مقاله ضرورت تحلیل احساسات و عقیده کاوی در رسانه های اجتماعی

عنوان فارسی

ضرورت تحلیل احساسات و عقیده کاوی در رسانه های اجتماعی: معرفی و بررسی آخرین رویکردها و تکنیک ها

عنوان انگلیسی

The Essential of Sentiment Analysis and Opinion Mining in Social Media : Introduction and Survey of the Recent Approaches and Techniques

کلمات کلیدی :

  تحلیل احساسات؛ عقیده کاوی؛ رسانه های اجتماعی؛ پردازش زبان طبیعی؛ متن کاوی

درسهای مرتبط مهندسی کامپیوتر
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 56
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود ترجمه مقاله
64,900 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. تجزیه و تحلیل احساسات و چارچوب عقیده کاوی 4. تکنیک و رویکردها (روش های طبقه بندی) 5. کاربردهای تحلیل احساسات 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – با تکامل شبکه اجتماعی و وب 2.0، افراد نه تنها از طریق دانلود در وب از محتوا استفاده می کنند، بلکه به مشارکت و تولید محتوای جدید نیز می پردازند. افراد مشتاق تر شدند تا نظرات خود را در مورد فعالیت های روزانه و همچنین مسائل محلی یا جهانی در وب بیان کنند و به اشتراک بگذارند. با توجه به گسترش رسانه های اجتماعی به عنوان مثال فیس بوک، توییتر، یوتیوب و امثال آن، تجزیه و تحلیل احساسات و عقیده کاوی به سرعت پیشرفت و ترقی می کند. این امر از حوزه پردازش زبان طبیعی و داده کاوی به ویژه از وب کاوی و متن کاوی آغاز می شود. چرا تحلیل احساسات که به عقیده کاوی نیز شناخته شده، امروزه رایج و با اهمیت است؟ زمانی که می ‌خواهیم برای خرید محصولی تصمیم بگیریم، احتمالاً نظرات دوستان یا اقوام را می پرسیم و قبل از خرید محصول، نظرسنجی‌ هایی انجام می ‌دهیم. از این رو، این نظرات به طور غیرقابل انکاری عوامل موثر کلیدی بر رفتار ما و همچنین تقریباً محور همه فعالیت های ما تلقی می شوند. اغلب در چارچوب این نظرات، قطبیت های خنثی، مثبت و منفی را در جملات می یابیم. بر اساس طبقه بندی تجزیه و تحلیل احساسات، عقیده کاوی دارای طبقه بندی قطبیت نظر، تشخیص ذهنیت، تشخيص نظرهاي جعلي، خلاصه سازی نظرات و تشخیص بیان استدلال می باشد. از سوی دیگر، احساس کاوی دارای طبقه بندی قطبیت احساسات، تشخیص احساسات، تشخیص علت احساسات و طبقه بندی احساسات است. تحلیل احساسات بر اساس سطح جزئیات موجود در مجموعه داده، دارای سطح جمله، سطح سند و سطح جنبه/ موجودیت است. این تحلیل با توجه به رویکردهای یادگیری ماشینی دارای یادگیری نیمه نظارتی، یادگیری بدون نظارت و یادگیری نظارت شده است. مقدمه: ظهور اطلاعات از سوی رسانه های اجتماعی موجب شده تا تجزیه و تحلیل احساسات به زمینه ای مرتبط برای یافتن نظرات دیگران تبدیل شود. تجزیه و تحلیل احساسات، اصطلاح دیگری که به جای عقیده کاوی استفاده می شود و یک حوزه مطالعاتی به شمار می آید که نظرات، احساسات، بازخورد ها، ارزیابی ها، عواطف و نگرش های انسان را نسبت به موجودیت هایی از قبیلخدمات، محصولات، افراد، سازمان ها، موضوعات، عناوین، رویدادها و ویژگی ها مورد بررسی قرار می دهد[1]. سازمان ها می توانند به طور آنی انواع سایت های رسانه های اجتماعی را مورد نظارت قرار دهند و همچنین توانایی تجزیه و تحلیل احساسات را دارند[2]. چرا به تحلیل احساسات نیاز داریم؟ طبق دیدگاه تجاری، توصیه و نظر در مورد یک محصول را می توان با تجزیه و تحلیل احساسات تاجر و مشتری تعیین کرد [3]. از منظر سیاسی، اعضای سیاسی برای پیروزی در انتخابات به اطلاعات سیاسی نیاز دارند [3].

نمونه متن انگلیسی مقاله

With evolution of social network and Web 2.0, people not only consume content by downloading on web but also contribute and produce new contents. People became more eager to express and share their opinions on web regarding daily activities as well as local or global issues. Due to the proliferation of social media for instance Facebook, Twitter, Youtube and others, sentiment analysis and opinion mining grow rapidly. It branches out from the field of natural language processing and data mining particularly from web mining and text mining. Why sentiment analysis and also known as opinion mining is prevalent and relevant nowadays? When we try to decide to purchase a product, we are likely to get the opinions from friends or relatives and do some surveys before we purchase the product. Hence, opinions are undeniably the key influencer of our behavior as well as the central to nearly all of the activities. Within the opinions, we often find the neutral, positive and negative polarities in the sentences. Based on the sentiment analysis taxonomy, it has opinion mining to have the opinion polarity classification, subjectivity detection, opinion spam detection, opinion summarization and argument expression detection. On the other hand, emotion mining has the emotion polarity classification, emotion detection, emotion cause detection and emotion classification. If it is based on granularity level, it has sentence level, document level and aspect/entity level of sentiment analysis. As for the machine learning approaches, it has semi-supervised learning, unsupervised learning and supervised learning of sentiment analysis. INTRODUCTION: The growth of the information from the social media makes sentiment analysis a relevant field to find the opinions of others. Sentiment analysis, another term, opinion mining used interchangeably, is the field of study that examine human’s opinions, sentiments, appraisals, evaluations, emotions and attitudes towards entities for example services, products, individuals, organizations, issues, topics, events, and the attributes [1]. The organizations able to oversee a variety of social media sites in real time as well as to act accordingly as the ability offered by sentiment analysis [2]. Why do we need sentiment analysis? For the commercial perspective, recommendation and opinion about a product can be determined by sentiment analysis to the merchant and customer [3]. From the political perspective, political members need political information to win the election [3].

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 16 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 5 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 64,900 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ضرورت تحلیل احساسات و عقیده کاوی در رسانه های اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi