دانلود ترجمه مقاله پژوهش های کارآفرینی و رسانه اجتماعی

عنوان فارسی

پژوهش های کارآفرینی و رسانه اجتماعی: مروری بر مقالات

عنوان انگلیسی

Social media and entrepreneurship research: A literature review

کلمات کلیدی :

  رسانه اجتماعی؛ کارآفرین؛ SMEها؛ مروری بر مقالات؛ چارچوب یکپارچه

درسهای مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 21 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 208
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. آنالیز و نتایج 4. بحث و بررسی، دلالت ها و جهت گیری های پژوهشی آتی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بحث و بررسی: هدف این مطالعه انجام یک مرور ادبی نظاممند در مورد رسانه های اجتماعی و کارآفرینی است. نشان داده شده که SM، تاثیر بسزایی بر رفتار کارآفرین وارد می کند. بکارگیری و استفاده از رسانه های اجتماعی توسط کارآفرینان تحت تاثیر چندین عامل قرار گرفته است که بطور کلی به عوامل فنآوری، سازمانی، فردی و محیطی تقسیم می شوند. دریافتیم که پژوهش ها بیشتر بر عوامل فنآوری و سازمانی تاکید کرده اند. اما، نیاز است نقش عوامل فردی برای کسب و کارهای محض یا کوچک (کمتر از 20 پرسنل) را درک کنیم زیرا درک بسترهای اجتماعی رو به افزایش است. برای نمونه، در استرالیا، 73% افزایش کسب و کارهای کوچک در مورد رسانه های اجتماعی بین 2011 و 2018 در مقایسه با 57% کسب و کارهای متوسط و 41% بزرگ در همان دوره وجود داشته است (یلو، 2018). عوامل زیست محیطی توجه کمتری پیدا کرده اند و تنها فشار بیرونی (رقابتی و مشتری)، توسط بیش از یک مطالعه، مورد بررسی قرار گرفته است. استفاده از رسانه های اجتماعی توسط کارآفرینان به میزان زیادی با توجه به بازاریابی بوده است (برای مثال، آلاوان و همکاران، 2017؛ میسیرلیس و ولاچوپولو، 2018). مطالعات قبول دارند که بازاریابی رسانه های اجتماعی برای بقا و رشد کسب و کار کارآفرینی، حیاتی بوده اند. این ادبیات به چندین جنبه از بازاریابی مانند مدیریت ارتباط با مشتری، تبلیغات، مشاهده پذیری و فروش می پردازد. شایع بودن کامنت ها و اظهارات منفی (eWOM) در مورد SM، به عنوان دلیل اساسی برای قرار گرفتن در آن بسترها، نشان داده شده است (درهام، کراگ و موریش، 2011؛ شیه و همکاران، 2014). اما، فراتر از بازاریابی که شبیه مصرف عمده بنظر می رسد، مطالعات اخیر (2016-2018) بتازگی شروع به استفاده اسنادی برای تامین مالی تجمعی، شبکه سازی جستجوی اطلاعات و مدیریت دانش کرده اند. این مصرف برای هدایت فعالیت های کارآفرینی بسیار مهم بوده و چشم اندازهای اخیر تیز مربوط به خلق مساعدتی و نواوریها بوده اند (کوئینتون و ویلسون، 2016؛ وانگ و همکاران، 2016). تاثیر رسانه های اجتماعی به میزان زیادی توسط مطالعات در مورد ارزشی که ایجاد می کند و نقشی که بر فرآیندهای کسب و کار کارآفرینی مانند خلق کسب و کار، بقا و رشد آن دارد، مورد بررسی قرار گرفته اند. اما، مطالعات بین 2014 تا 2016 بیشتر بر نقش آن در عملکرد شرکت متکی بوده است که باعث شناسایی چندین عامل حیاتی مانند استراتژی و رهبری شده است (برینک، 2017؛ فرناندز و همکاران، 2016). در عین حال، مطالعات بین سالهای 2017 تا 2018، بیشتر بر تاثیر SM بر نوآوری که برای رشد و مزیت رقابتی کسب و کار مهم است، تمرکز کرده است (بهیمانی، و همکاران، 2018).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Discussion: The aim of this study was to conduct a systematic review of the literature on social media and entrepreneurship. SM has been shown to wield a significant influence on entrepreneur behavior. Social media adoption and use by entrepreneurs has been influenced by several factors which have been broadly categorised under the technological, organizational, individual and environmental factors. We found that the research was more focused the technological and organizational factors. However, there is the need to understand the role of individual factors for sole or small businesses (<20 employees) because uptake of social platforms is on the rise. For instance, in Australia, there was 73% increase in small businesses on social media between 2011 and 2018 compared to 57% of medium and 41% of large businesses in the same period (Yellow, 2018). Environmental factors received less attention with external pressure (competitive and customer) being the only one investigated by more than a single study. The use of social media by entrepreneurs has been largely been with respect to marketing (e.g. Alalwan et al., 2017; Misirlis & Vlachopoulou, 2018). Studies agree that social media marketing had been vital to the survival and growth of the entrepreneur’s business. This literature touches on several aspects of marketing such as customer relationship management, advertisement, visibility and sales. The prevalence of negative comments (eWOM) on SM have been shown as an essential reason to be on the platforms (Derham, Cragg, & Morrish, 2011; Shih et al., 2014). However, beyond marketing which seems like the primary usage; recent studies (2016–2018) have started to document use for crowdfunding, networking, information search and knowledge management. This usage has been vital to drive entrepreneurial activities with recent highlights being co-creation and innovations (Quinton & Wilson, 2016; Wang et al., 2016). Social media impact has largely been evaluated by studies on the value it creates and its role on entrepreneurial business processes such as business creation, survival and growth. However, studies between 2014–2016 were more focused on its role in firm performance which has led to the identification of several vital factors such as strategy and leadership (Brink, 2017; Fernandes et al., 2016). Whereas, studies between 2017–2018 were more focused on the impact of SM on innovation which is vital for business growth and competitive advantage (Bhimani et al., 2018).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله پژوهش های کارآفرینی و رسانه اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi