دانلود ترجمه مقاله ارتباط شیوه های تحلیل رسانه اجتماعی و عملکرد کسب و کار
عنوان فارسی |
بررسی ارتباط بین شیوه های تحلیل رسانه اجتماعی و عملکرد کسب و کار در صنایع IT و خرده فروشی هند: نقش میانجی مشارکت مشتری |
عنوان انگلیسی |
Examining the Relationship between Social Media Analytics Practices and Business Performance in the Indian Retail and IT Industries: The Mediation Role of Customer Engagement |
کلمات کلیدی : |
  تحلیل رسانه اجتماعی؛ مشارکت مشتری؛ عملکرد کسب و کار؛ صنایع IT و خرده فروشی هند |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 91 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. چارچوب تحقیق و توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. تحلیل داده ها و نتایج 6. بحث و بررسی و دلالت ها 7. نتیجه گیری، محدودیت ها و پژوهش های آتی
چکیده – آنالیز رسانه اجتماعی (SMA) یک حوزه پویا بوده که توجه زیادی را در میان دانشگاهیان و متخصصان مدیریت به خود جلب کرده است. تعداد قابل توجهی از تحقیقات علمی اخیرا در زمینه SMA انجام شده است، با این حال همه این تحقیقات به صورت مفهومی صورت گرفته است. متخصصان صنعت از این مساله آگاهی دارند که آنالیز رسانه اجتماعی فرصت های جدیدی برای سازمان هایی که خواهان تعامل قوی تر با مشتریان و بهبود عملکرد کسب و کار خود هستند، ایجاد می کند. با این حال، رابطه بین شیوه های آنالیز رسانه اجتماعی (SMAP)، تعامل مشتری (CE) و عملکرد کسب و کار (BP) به خوبی از دیدگاه تجربی مورد بررسی قرار نگرفته است. به منظور درک بهتر رابطه بین SMAP و BP و نقش واسطه ای CE در این فرایند، یک بررسی گسترده در میان مدیران ارشد و متوسط و همچنین مشاوران در صنایع فناوری اطلاعات و خرده فروشی در هند انجام شد. به طور خاص، یک پرسشنامه سازمان یافته به مدیران و مشاوران مدیریت در سراسر کشور عرضه شد و پاسخ های مفیدی از 281 پاسخ دهنده دارای پُست هایی مانند زیر جمع آوری شد: متخصص بازاریابی دیجیتال، مشاور مدیریت، مدیر تحلیل و آنالیز، مدیر رابطه مشتری، مدیر بازاریابی، مدیر تعامل و غیره که در مسئوول استراتژی های بازاریابی دیجیتال در سازمان های فناوی اطلاعات و خرده فروشی هستند. پرسشنامه به بررسی مسائل مربوط به شیوه ای که SMAP به بهبود عملکرد کسب و کار از طریق نقش واسطه ای تعامل مشتری کمک می کند، پرداخت. مدل سازی معادلات ساختاری به منظور آنالیز داده های تجربی دریافتی به کار گرفته شد. بر اساس یافته های تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که رابطه مثبت و معنی داری بین SMAP و BP به واسطه CE در صنایع فناوری اطلاعات و خرده فروشی هند وجود دارد.
Social media analytics (SMA) is a dynamic field which has received considerable attention from both academics and management practitioners alike. A significant number of the scholarly research currently being conducted in SMA, however, is conceptual. Industry experts know that SMA creates new opportunities for organisations who want to more strongly engage with their customers and improve business performance. However, the relationship between social media analytic practices (SMAP), customer engagement (CE), and business performance (BP) has not yet been sufficiently investigated from an empirical perspective. In order to gain a better understanding of the relationship between SMAP and BP and the mediation role of CE in that process, a large-scale survey was conducted among senior and mid-level managers as well as consultants in the Retail and information technology (IT) industries in India. Specifically, a structured closed-ended questionnaire was administered to managers and management consultants country-wide and gathered usable responses from 281 respondents holding positions such as: Digital Marketing Executive/Digital Marketing Specialist, Management Consultant, Analytics Manager, Customer Relationship Manager, Marketing Director, Engagement Manager, etc. who were in charge of digital marketing strategies in the respondent retail and IT organisations. The questionnaire addressed issues related to the way in which SMAP contribute to an enhanced business performance through the mediation role of customer engagement. Structural Equation Modelling was employed to analyse the received empirical data. On the basis of the findings our research concludes that there is a significant positive relationship between SMAP and BP mediated by CE in the Indian retail and IT industries.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.