دانلود ترجمه مقاله پژوهشی در زمینه آموزش آنلاین کسب ‌و کار

عنوان فارسی

پژوهشی در زمینه آموزش آنلاین کسب ‌و کار: تحلیل نظام مند و یک مدل مفهومی

عنوان انگلیسی

Online business education research: Systematic analysis and a conceptual model

کلمات کلیدی :

  آموزش آنلاین؛ یادگیری الکترونیکی؛ آموزش ترکیبی؛ یادگیری همزمان؛ یادگیری غیر همزمان

درسهای مرتبط مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 36
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. اهمیت و گستره 3. روش تحقیق 4. تحلیل 5. موضوعات اصلی 6. مدل جامع نوظهور آموزش آنلاین 7. مفاهیم برای اهالی علم، صنعت، دولت و جامعه

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – رشد آموزش آنلاین با ظهور فناوری های جدید، پذیرش گسترده اینترنت و تشدید تقاضا برای نیروی کار ماهر برای یک اقتصاد دیجیتال به پدیده ‌ای جهانی تبدیل گشته است. آموزش آنلاین دیگر یک روند نیست؛ این امر تبدیل به جریان اصلی شده ‌است. این مقاله تألیف، پوشش، ترویج، متن، گستره، نظریات، چارچوب ها و موضوعات اصلی را از طریق مرور نظام مند 60 مقاله نشریه آموزش کسب‌ و کار منتشر شده از سال 2008 را مورد بررسی قرار می دهد. ما از طریق تجزیه و تحلیل دقیق محتوایی، توصیه‌ های مفیدی را برای محققان و متخصصان شاغل در دانشگاه، صنعت و یا دولت ارائه می‌ دهیم. ما یک مدل مفهومی نوظهور از تعاملات بین نهادهای مختلف و ذی نفعان در صنعت آموزش آنلاین را با اشاره خاص به زمینه کسب‌ و کار ثالث بیان می‌ نماییم. این مدل قطعا با تغییراتی جزئی در سایر زمینه ها و سایر سطوح آموزشی - ابتدایی و متوسطه - قابل اجرا خواهد بود. ما توصیه می نماییم که این مدل با استفاده از روش پژوهشی مناسب توسط محققین مورد آزمایش قرار گیرد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The growth of online education has become a global phenomenon driven by the emergence of new technologies, widespread adoption of the Internet, and intensifying demand for a skilled workforce for a digital economy. Online education is no longer a trend; it has become mainstream. This paper explores authorship, coverage, currency, context, scope, theories,frameworks, and key themes through a systematic review of 60 business education journal articles published since the year 2008. Through detailed content analysis, we provide useful recommendations for researchers and practitioners working in academia, industry, or government. We articulate an emerging conceptual model of interactions between diverse entities and stakeholders in the online education industry with special reference to tertiary business discipline. This model will certainly be applicable with minor changes to other disciplines and other levels of education—primary and secondary. We recommend that this model be tested by researchers using appropriate research methodology.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

  1. نوشین

    عالی بود

    • مرتضی موسی زاده

      تشکر از حُسن انتخاب شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi