دانلود ترجمه مقاله درک تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی

عنوان فارسی :

درک تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی: واسط هویت اجتماعی، رضایت و ارزش درک شده

عنوان انگلیسی :

Understanding the effect of social media marketing activities: The mediation of social identification, perceived value, and satisfaction

کلمات کلیدی :

  فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ هویت اجتماعی؛ ارزش درک شده؛ تمایل به ادامه؛ تمایل به مشارکت؛ تمایل به خرید

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 116
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها 5. بحث و بررسی

نمونه متن انگلیسی مقاله

With the prevalence of Internet, social media has become an important means for online marketing events. Individuals and companies both create fan pages on online platforms and develop business opportunities using social media. While many past studies have investigated social media, few have mentioned the effects of social media marketing activities. This study proposed the effects of social media marketing activities on continuance intention, participation intention and purchase intention via the mediation of social identification, perceived value, and satisfaction. To empirically test the effects of social media marketing activities, this study conducted an online survey on 502 social media users for data analysis. The analytical results indicated that social media marketing activities indirectly affect satisfaction through social identification and perceived value. At the same time, social identification and perceived value directly affect satisfaction that then influences continuance intention, participation intention and purchase intention. Finally, the academic and management implications based on the empirical results of this study are provided as references for the improvement of social media marketing. Introduction: The rise of social media has reflected people's need for interpersonal interactions. Social networking sites have brought social activities into the online virtual world. For example, the real-time texting facilitates information sharing and online social contacts among people. This phenomenon suggests companies use social media as an important part of their online marketing strategies. Social media marketing is defined as commercial marketing events or processes that use social media in an attempt to positively influence consumers' purchase behavior (Dann, 2010). In the face of the rapid rise of virtual community websites, many companies have already begun to think about how to rely on such sites to deepen their communications and interactions with users in order to build a sense of close and friendly relations and form virtual brand communities (Kaplan and Haenlein, 2010; Chen et al., 2014).

ترجمه نمونه متن انگلیسی

با شیوع اینترنت، رسانه های اجتماعی ابزار مهمی برای رویدادهای بازاریابی آنلاین شده اند. افراد و شرکتها به ایجاد صفحات فَن در پلتفرم های آنلاین پرداخته و با استفاده از رسانه های اجتماعی به توسعه فرصت های کسب و کار می پردازند. درحالیکه چندین تحقیق گذشته به بررسی رسانه های اجتماعی می پردازند، تعداد کمی از تحقیقات به ذکر تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی می پردازند. این تحقیق تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی با هدف تداوم، هدف مشارکت و هدف خرید از طریق واسطه شناسایی اجتماعی، ارزش دریافتی، و رضایت را پیشنهاد می دهد. برای تست تجربی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی، این تحقیق به اجرای نظرسنجی آنلاین برروی 502 کاربر رسانه اجتماعی برای تحلیل داده ها پرداخت. نتایج تحلیل نشان می دهند که فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی از طریق هویت اجتماعی و ارزش، تاثیر غیرمستقیمی بر رضایت دریافتی دارند. همزمان، هویت اجتماعی و ارزش دریافتی تاثیر مستقیمی بر رضایت دارند که این نیز بر هدف تداوم، هدف مشارکت و هدف خرید تاثیر می گذارد. در نهایت، کاربردهای مدیریت و اکادمیک براساس نتایج تجربی این تحقیق بعنوان منبع بهبود بازاریابی رسانه اجتماعی ارائه شده اند. مقدمه: رشد رسانه اجتماعی به انعکاس نیاز افراد به تعاملات بین فردی می پردازد. سایت های شبکه اجتماعی باعث شده اند تا فعالیت های اجتماعی وارد دنیای مجازی آنلاین شوند. برای مثال، پیام کوتاه باعث تسهیل اشتراک اطلاعات و تماس اجتماعی آنلاین بین افراد می شود. این پدیده به شرکت ها پیشنهاد می دهد تا از رسانه اجتماعی بعنوان بخش مهم استراتژی های بازاریابی آنلاین خود استفاده کند. بازاریابی رسانه اجتماعی بصورت رویداد بازاریابی تجاری یا فرایندی تعریف می شود که در تلاش برای تاثیر مثبت بر رفتار خرید مشتری، از رسانه اجتماعی استفاده می کند (دان 2010). در مقابل با افزایش سریع وب سایت های اجتماعی مجازی، بسیاری از شرکت ها شروع به تفکر درباره نحوه اعتماد خود بر چنین شرکت هایی کرده اند تا ارتباطات و تعاملات خود را با کاربران جهت برقراری رابط دوستانه و نزدیک بین جوامع برند مجازی تشکیل دهند (کاپلان و هانلین 2010، چن و همکارانش 2014).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله درک تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.