دانلود پروپوزال نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی در بهبود فرآیند جذب سرمایه مشتریان در بانک ها

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی در بهبود فرآیند جذب سرمایه مشتریان در بانک ها

عنوان انگلیسی

A study on the role of social marketing media on improving the process of attracting capital from customers in banks

رشته مرتبط :

  مدیریت بازرگانی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
76,900 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی آماده شده و تمامی ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی که در فرم خام پروپوزال ذکر شده اند در آن رعایت گردیده اند. مطمئنا مطالعه این نمونه پروپوزال می تواند روش مناسبی برای آشنایی بیشتر دانشجویان با روش های پروپوزال نویسی باشد. همچنین لازم به توضیح است که با توجه به مسیرهای پژوهشی مشخص شده در این پروپوزال می توان موضوعات پژوهشی جدیدی را نیز برای تحقیقات آینده یافت.

بانک ها به دنبال جذب سرمایه مشتریان هستند و از رسانه های بازاریابی اجتماعی برای این منظور استفاده می کنند. این رسانه ها شامل شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین، ویدئوهای آموزشی و تبلیغات در وب سایت های مرتبط با بانک ها می باشد.

بانک ها از رسانه های بازاریابی اجتماعی برای جذب سرمایه مشتریان استفاده می کنند زیرا این رسانه ها به آنها امکان می دهند تا با مخاطبان خود در ارتباط باشند و اطلاعات را به صورت سریع و آسان به آنها ارائه دهند. همچنین، با استفاده از رسانه های بازاریابی اجتماعی، بانک ها می توانند به مخاطبان خود پیشنهادات خود را در مورد محصولات و خدمات خود ارائه دهند و نظرات و بازخوردهای آنها را جمع آوری کنند.

بانک ها می توانند با استفاده از این ابزارها، محتوای خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند و از این طریق به آنها نشان دهند که چگونه می توانند از خدمات و محصولات بانک استفاده کنند. همچنین، بانک ها می توانند از رسانه های بازاریابی اجتماعی برای ارائه تخفیف ها، جوایز و پاداش های دیگر به مخاطبان خود استفاده کنند تا آنها را به خرید محصولات و خدمات بانک ترغیب کنند.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن قرار داده شده است:

جذب سرمایه مشتری


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی در بهبود فرآیند جذب سرمایه مشتریان در بانک ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi