عنوان فارسی |
مروری بر تاثیر رسانه های اجتماعی آنلاین در بهبود استراتژی های بازاریابی سازمان |
عنوان انگلیسی |
A Review of the Impact of Online Social Media on Improving Organizational Marketing Strategies |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
بخاطر تاثیر رسانه های اجتماعی، رابطه بین برندها و مشتریان، به میزان زیادی تغییر کرده است. امروزه، شرکت ها بعد از تحلیل و درک تقاضاهای مشتریان هدف، علاقمندیها و غیرعلاقمندی ها از طریق رسانه های اجتماعی، استراتژی های خود را ایجاد می کنند. رسانه های اجتماعی تاثیر عمده ای بر جهان و کسب و کار داشته است. با شروع از یک MNC یا یک استارت آپ کوچک، همه از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شناخته شده کردن برند یا خدماتشان استفاده می کنند. محیط های بازاریابی سنتی قدیمی مانند تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و آگهی های چاپ شده (کاغذی)، محیط های بسیار پرهزینه ای بودند. اما، اکنون، از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی، شرکت ها یا برندها می توانند به صورت مجانی به مشتریان هدف خود متصل شوند، و تنها هزینه آنها، زمان است. با استفاده از بسترهای رسانه اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر، لینکداین و غیره، می توانید هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهد. بازاریابی رسانه های اجتماعی، تاثیر هنگفتی بر کسب و کار و بازار دارد، زیرا رشد و عملکرد تجاری در نرخ نجومی در حال انجام هستند. رسانه های اجتماعی به توسعه تاکتیک های تجاری کمک می کنند. بسترهای رسانه اجتماعی، مانند فیسبوک، توئیتر، لینکداین و غیره، فرصتی برای کسب و کارها فراهم می کنند تا توجه مشتریان را جلب کنند و در عین حال، یک وجهه برند ایجاد کنند. این شبکه های اجتماعی به کسب و کارها اجازه می دهند تا از تاکتیک هایی برای ساخت و ایجاد پروفایل های برند مانند صفحه های طرفداران، مسابقه ها و غیره استفاده کنند. از طریق شبکه سازی رسانه های اجتماعی، می توانیم لایک ها (علاقمندیها) و اولویت های مشتریان و همچنین جدیدترین رویکردهای بکار گرفته شده توسط عموم مردم را درک کنیم. بازاریابی رسانه های اجتماعی، به یک برند/شرکت کمک می کند تا یک حضور آنلاین قوی بوسیله فنون بازاریابی رسانه های اجتماعی نوین و رضایت مشتری، ایجاد کنند.
این پروپوزال نیز به این موضوع مهم در حیطه مدیریت بازاریابی پرداخته و برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای یادگیری ساختارهای پروپوزال نویسی باشد چرا که کلیه ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی در آن رعایت شده و محصول مناسبی برای دانشجویان علاقه مند می باشد. همچنین مطالعه این محصول می تواند ایده های تحقیقاتی جدیدی را در اختیار محققین و دانشجویان قرار دهد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
mahdi –
عالی
سپهر –
عالی