دانلود ترجمه مقاله رفتار مشتری به عنوان نتیجه ای از بازاریابی رسانه های اجتماعی

عنوان فارسی

رفتار مشتری به عنوان نتیجه ای از بازاریابی رسانه های اجتماعی: نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری

عنوان انگلیسی

Customer Behavior as an Outcome of Social Media Marketing: The Role of Social Media Marketing Activity and Customer Experience

کلمات کلیدی :

  رسانه های اجتماعی؛ فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ تجربه مشتری؛ کیفیت رابطه؛ رفتارهای مشتری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 نشریه : MDPI
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 93
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
69,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. توسعه فرضیه ها 4. روش تحقیق 5. تجزیه و تحلیل داده ها 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری و کار آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – یافته های بدست آمده حاکی از آن است که، در زمینه استراتژی بازاریابی، رسانه های اجتماعی از نقش مهمی برخوردار بوده اند. همچنین، پژوهش های صورت گرفته نشان می دهد که، سایت های شبکه های اجتماعی (SNS) به عنوان بخشی از رسانه های اجتماعی می توانند توسط شرکت ها برای ایجاد ارتباط مستقیم و روابط خوب با مشتریان خود استفاده شوند. از اینرو، شرکت‌هایی که از SNS استفاده می‌کنند بایستی برای تقویت روابط قوی با مشتری، محتوای بازاریابی مناسبی را انتخاب کنند که این امر در نهایت به ایجاد عملکرد پایدار برای شرکت‌ها منجر می‌شود. این مطالعه به بررسی فعالیت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMMA) و تجربه مشتری (CX) برای سنجش کیفیت ارتباط مشتری می پردازد که می‌تواند بر نتایج رفتاری مشتری، که قصد خرید، قصد وفاداری و قصد مشارکت است، تأثیر گذار باشد. با استفاده از SmartPLS 3، 413 پرسشنامه آنلاین مورد سنجش و تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاکی از آن است که SMMA و CX از تأثیر قابل ملاحظه ای بر کیفیت ارتباط با مشتری برخوردار هستند و همچنین به تأثیر مثبت بر نتایج رفتاری مشتری منجر می‌شود. این مطالعه، دستورالعمل هایی را به شرکت‌ها ارائه می دهد مبنی بر اینکه، محتوای بازاریابی SNS جهت دستیابی به هدف بازاریابی و ایجاد عملکرد پایدار برای شرکت‌ها، بایستی از ابعاد SMMA و CX پیروی کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Social media has been playing an important role in marketing strategy. As a part of social media, social networking sites (SNS) can be utilized by enterprises to create direct communication and good relationships with their customers. Therefore, enterprises using SNS have to select the right marketing content to enhance strong customer relationships, which lead to their behavior generating sustainable performance for enterprises. This research considered social media marketing activity (SMMA) and Customer Experience (CX) to measure the customer’s relationship quality, which can impact customer behavioral outcomes, which are purchase intention, loyalty intention, and participation intention. The 413 online questionnaire surveys were measured and analyzed using SmartPLS 3. The results show that SMMA and CX have a significant influence on the customer relationship quality, which also leads to a positive impact on customer behavioral outcomes. This research guides enterprises that SNS’s marketing content has to follow SMMA and CX dimensions to achieve the marketing objective and generate sustainable performance for enterprises.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 23 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 18 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 69,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

  1. طاها

    بنده هم موضوع بازاریابی رسانه های اجتماعی رو به عنوان پژوهش دانشگاهیم انتخاب کردم و از مقالات ترجمه شده و خوب شما استفاده کردم
    یک سری از مقالات جدید رو نتونستم داخل سایت پیدا کنم ولی خودم دارم
    از چه طریقی براتون بفرستم تا تیم شما ترجمه کنه ؟

    • bagher

      سلام
      هر مقاله ای که داشته باشید میتونید از طریق لینک زیر سفارش بدید:
      سفارش ترجمه تخصصی
      باتشکر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi