دانلود ترجمه مقاله ابعاد هویت اجتماعی و رفتار مصرف کننده در رسانه اجتماعی

عنوان فارسی

ابعاد هویت اجتماعی و رفتار مصرف کننده در رسانه اجتماعی

عنوان انگلیسی

Social identity dimensions and consumer behavior in social media

کلمات کلیدی :

  رسانه اجتماعی؛ نظریه هویت اجتماعی؛ رفتار مصرف؛ رفتار خرید؛ تاثیر ابعادی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 36
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی منابع و فرضیات پژوهش 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. محدودیت ها و تحقیقات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – همچنان که پیشرفت ها در زمینه فناوری ادامه دارد، رفتار مصرف و خرید مصرف کننده نیز در پاسخ به ظهور ابزار جدیدی مانند رسانه اجتماعی تغییر می کند. با توجه به این که اکثر بازاریابان تمرکز خود را به سمت نقش مصرف کنندگان در توسعه بازاریابی آن ها از طریق های رسانه های اجتماعی مانند توئیتر و فیسبوک تغییر داده اند، یافتن عوامل مهمی که رفتار مصرف و خرید را در این محیط تحریک می کنند، اهمیت عملی و علمی دارد. رفتار مصرف به کاربران کمک کرده، در حالی که رفتار خرید برای درآمد شرکت مفید می باشد، برای شرکت ها، یافتن یک فاکتور مشترک که بر هر دو رفتار خرید و مصرف تاثیر بگذارد می تواند به افزایش اثربخشی بازاریابی کمک کند. بر اساس منابع موجود در این زمینه، این مطالعه هویت اجتماعی را به عنوان یک عامل مشترک در زمینه رسانه اجتماعی شناسایی می کند. علاوه بر این، پژوهش موجود پیشنهاد می دهد که هویت اجتماعی دارای ابعاد متعددی از جمله ابعاد شناختی، اثر بخش و ابعادی می باشد. با این حال، این که آیا این سه بعد دارای ابعاد مشابهی بر این دو رفتار هستند یا خیر، هنوز مشخص نیست. مطالعه حاضر تلاش هایی را جهت پر کردن این شکاف تحقیقاتی و بررسی اثرات متنوع ابعاد شناختی، اثر بخش و ارزیابی بر رفتارهای مصرف و خرید انجام می دهد. نتایج نشان داد که این سه بعد دارای اثرات متنوعی بر رفتارهای مصرف و خرید می باشند. یافته ها نشان می دهد که بعد موثر می تواند بر رفتار مصرف کننده اثر بگذارد، در حالی که ابعاد شناختی و ارزیابی دارای اثراتی بر رفتار خرید می باشند. ابعاد ارزیابی دارای تاثیر قوی تری نسبت به ابعاد شناختی می باشد. این سه بعد در بخش های دیگر واضح و غیر قابل تعویض می باشند. تاثیرات این ابعاد در بخش مربوط به بحث در این مقاله توضیح داده شده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

As technological advancements continue to evolve, consumer use and purchase behavior also change in response to the emergence of new tools such as social media. Given that more marketers have shifted their focus toward engaging customers in the development of their marketing mix via social media platforms, such as Twitter and Facebook, finding important factors that drive consumer use and purchase behavior in this environment is of practical and academic importance. Use behavior contributes to fundamental user base, whereas purchase behavior generates firm revenue. For firms, finding a common factor that influences both behaviors would help increase marketing effectiveness. Based on a literature review, this study identifies social identity as the common factor in the social media context. Furthermore, existing research suggests that social identity has multiple dimensions including cognitive, affective, and evaluative. However, whether these three dimensions exert the same influences on these two important behaviors is not clear yet. The present study attempts to fill this research gap and examine the various effects of cognitive, affective, and evaluative dimensions on use and purchase behaviors. The result shows that these three dimensions have various effects on focal behaviors. The findings indicate that affective dimension has an effect on use behavior, while the cognitive and evaluative dimensions have an influence on purchase behavior. Evaluative identity has a stronger influence than its cognitive counterpart. The three dimensions are distinct and non-substitutable by other parts. Implications are elaborated in the discussion section.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ابعاد هویت اجتماعی و رفتار مصرف کننده در رسانه اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 10 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi