دانلود ترجمه مقاله موانع موجود در رفتارهای مصرف سبز: نقش دیدگاه های سبز مصرف کنندگان

عنوان فارسی

موانع موجود در رفتارهای مصرف سبز: نقش دیدگاه های سبز مصرف کنندگان

عنوان انگلیسی

Barriers to green consumption behaviours: The roles of consumers' green perceptions

کلمات کلیدی :

  تصورات مصرف کنندگان از محصولات سبز؛ مصرف مواد سبز؛ سازگار با محیط زیست؛ بازاریابی سبز

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 64
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی منابع 3. روش ها 4. بحث و پیامدها 5. نتیجه گیری ها، محدودیت ها و پژوهش های آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف از این مطالعه کشف مفهوم تصورات مصرف کنندگان از محصولات سبز بوده که شامل تصورات فعلی مصرف کنندگان از محصولات سبز، مصرف کنندگان سبز، شیوه های مصرف سبز و ارتباطات بازاریابی محصولات سبز می باشد. ما فرض می کنیم که تصورات مصرف کنندگان از محصولات سبز ممکن است بر رفتار مصرفی آن ها و چگونگی تهیه غذاهای سبز آن ها تاثیر بگذارد. گروه های تحقیقات مختلف بر روی کشف مفهوم تصورات مصرف کنندگان از محصولات سبز متمرکز شد اند. در این زمینه، دو نظر سنجی در استرالیا و نیوزیلند به منظور تست و تقویت موضوعاتی که در این مطالعه اکتشافی شناسایی شده، انجام شده است. ما پنج بعد مربوط به تصورات مصرف کنندگان از محصولات سبز را شناسایی کردیم. این ابعاد شامل "درک محصول"، "مشکلات مربوط به محصولات سبز"، "معایب محصولات سبز"، "مفهوم درک شده از مسئولیت پذیری" و " نحوه تهیه محصولات سبز" می باشد. این مقاله به ارائه یافته های هر دو نظر سنجی، ارائه بینش های تجربی در رابطه با تصورات بین مصرف کنندگان استرالیایی و نیوزیلندی و نشان دادن قدرت توضیحی تصورات مصرف کنندگان از محصولات سبز به منظور خرید محصولات خانگی سبز، می پردازد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The purpose of this study is to explore the concept of consumers' green perceptions (CGPs) which encompasses consumers' current perceptions of green products, green consumers, green consumption practices, and green marketing communications. We hypothesise that CGPs may influence their consumption behaviour and how ready they are to be green. Focus groups were used to explore the concept of CGPs. Stage Two involved two surveys in Australia and New Zealand to test and corroborate the themes that were identified in the exploratory study. We identified five dimensions underpinning CGPs. These include “product perception”, “hard to be green”, “green stigma”, “perceived sense of responsibility” and “readiness to be green”. This paper presents the findings from both studies, provides empirical insights into Australian and New Zealand consumers' green perceptions and demonstrates the explanatory power of CGPs in predicting green consumption behaviour, in particular their likelihood to purchase green household products.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله موانع موجود در رفتارهای مصرف سبز: نقش دیدگاه های سبز مصرف کنندگان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi