دانلود ترجمه مقاله توسعه تجارت اجتماعی در بازارهای نوظهور

عنوان فارسی

توسعه تجارت اجتماعی در بازارهای نوظهور

عنوان انگلیسی

Social commerce development in emerging markets

کلمات کلیدی :

  تجارت الکترونیک؛ بازارهای نوظهور؛ اینستاگرام؛ تجارت اجتماعی؛ رسانه های اجتماعی؛ شبکه های اجتماعی

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 62
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. فرضیات و پارچوب تحقیق 4. جمع آوری داده ها 5. بررسی تحلیلی و مفاهیم چارچوب 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه، توسعه فرم جدید تجارت اجتماعی در بازارهای نوظهور را از سه جنبه مرتبط با عنوان اجتماعی (اعتماد و آشنایی)، فنی (کنترل عامل فرم و کاربرد تکنولوژیکی) و اجتماعی – فنی (سهولت استفاده درک شده، سودمندی درک شده و حالت شفاهی) مورد بررسی قرار داده است. هرچقدر که تجارت اجتماعی در بازارهای نوظهور بیشتری بسط و تکامل می باشد، ما نیز بررسی می کنیم که چگونه این ساختارها می توانند در این بازارها ظاهر گردند. یافته های ما حاکی از اهمیت عوامل حاکم چون سیستم موبایل در توسعه تجارت اجتماعی در بازارهای نوظهور می باشند. علاوه بر این، اعتماد و آشنایی نیز نقش بسیار مهمی را در تبادلات واسطه ای بین فروشندگان و خریداران و نیز تاثیرات مثبت آنها در سودمندی درک شده خریداران در هر پلتفرم تجارت اجتماعی ایفا می کنند. نهایتاً، بازاریابی شفاهی نیز نقشی حیاتی در اعتماد سازی ایفا کرده و به افزایش رغبت و گرایش خریداران به تحقیقات در زمینه محصولات این پلتفرم های تجارت اجتماعی کمک می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study explores the development of a new form of social commerce in emerging markets from three interlocking aspects, namely, social (trust and familiarity), technical (governing form factor and technological utility), and socio-technical (perceived ease of use, perceived usefulness and word of mouth). As social commerce is proliferating and evolving across many emerging markets, we explore how these above-stated constructs manifest themselves in these markets. Our findings show the importance of governing form factors such as mobile system in the development of social commerce in emerging markets. Furthermore, familiarity and trust play a major role in mediating exchange between sellers and buyers and its positive effects in buyers’ perceived usefulness of each social commerce platform. Finally, Word of Mouth plays a vital role in building trust and helps in increasing buyer propensity and intention to search for products on these social commerce platforms.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

تجارت اجتماعی چیست؟

یک نوع از تجارت الکترونیکی که از رسانه های اجتماعی برای ترویج معاملات آنلاین استفاده می کند را تجارت اجتماعی گویند. تجارت اجتماعی از این ابزارها در قالب لیست های اشتراک گذاری شده و رتبه بندی شده توسط کاربران قبلی برای کمک به خریداران آنلاین در معاملات شان استفاده می کند. این موضوع شامل ابزارهای خرید اجتماعی دیگری مانند انجمن ها و جوامعنی نیز می شود که به خریداران و فروشندگان این اجازه را می دهد تا تجارب خود از تجارت آنلاین را با یکدیگر در میان گذاشته و به مقایسه و تبادل نظرات خود بپردازند.

تجارت اجتماعی چیست

تجارت اجتماعی برای اولین بار توسط یاهو (Yahoo) در نوامبر سال 2005 معرفی شد. این مفهوم توسعه یافت تا به خریداران آنلاین کمک کند تا مشاوره های قابل اعتمادی را به دست آورده و با توجه به نوع تبادلات خود از طرف کارشناسان آنلاین راهنمایی و حمایت گردند. بعضی ها تجارت اجتماعی را از خرید اجتماعی جدا کرده اند؛ اولی مربوط به همکاری فروشندگان آنلاین است در حالی که دومی شبکه ای از خریداران آنلاین.

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله توسعه تجارت اجتماعی در بازارهای نوظهور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi