دانلود ترجمه مقاله قدرت یک موافقت: آیا تجارت الکترونیکی به تجارت اجتماعی تغییر خواهد یافت؟

عنوان فارسی

قدرت یک موافقت: آیا تجارت الکترونیکی به تجارت اجتماعی تغییر خواهد یافت؟

عنوان انگلیسی

The power of a thumbs-up: Will e-commerce switch to social commerce?

کلمات کلیدی :

  قصد تغییر برند؛ چارچوب فشار-کشش-مهار؛ تجارت الکترونیکی؛ تجارت اجتماعی

درسهای مرتبط تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 75 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 135
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مبنای نظری 3. توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج پژوهش 6. توصیه ها و مفاهیم پژوهشی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – تجارت اجتماعی با بهره گیری از قابلیت های شبکه اجتماعی، مشخصه هایی را فراهم می آورد که مشتریان را ترغیب می نماید تا تجارب شخصی خود را به اشتراک بگذارند. محبوبیت شبکه‌ های اجتماعی آنلاین تصمیمات خرید خریداران را به سایت‌ های تجارت اجتماعی معطوف نموده است اما مطالعات اندکی این موضوع را مورد بررسی قرار داده اند که چرا مصرف کنندگان بین سایتهای تجارت الکترونیک (محصول محور) و تجارت اجتماعی (اجتماعی محور) جا به جا می گردند. در کاربرد مدل فشار-کشش-مهار هدف از این مطالعه به دست آوردن یک مفهوم خاص از این مورد بوده است که چگونه عوامل فشار-کشش-مهار مقاصد تغییر برند آن ها را شکل می دهند. یافته‌ ها نشان داد که اثرات فشار از نظر کارایی معاملاتی پایین، مشتریان را از سایت های تجارت الکترونیک دور می ‌کند، در حالی که اثرات کشش، شامل حضور اجتماعی، پشتیبانی اجتماعی، منافع اجتماعی، و خود ارائه گری، مشتریان را به سایت‌ های تجارت اجتماعی جلب می‌ کند. علاوه بر این، اثرات مهار، از جمله مطابقت و تجربه شخصی، رفتار مصرف کنندگان را در جابجایی بین سایت های تجارت الکترونیک و تجارت اجتماعی تقویت نمود. بعلاوه همچنین دریافته شد که مطابقت، اثرات حضور اجتماعی، پشتیبانی اجتماعی، منافع اجتماعی و کارایی بر قصد تغییر برند را تعدیل می نماید در حالی که تجربه شخصی اثرات منافع اجتماعی، خود ارائه گری و کارایی بر قصد تغییر برند را تعدیل نموده است. چنین درکی به خرده فروشان آنلاین کمک می نماید تا رفتار جابجایی فروشندگان آنلاین را درک نموده و در نتیجه تعاملات اجتماعی را به سود و فروش تبدیل نمایند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

By taking advantage of social networking capabilities, social commerce provides features that encourage customers to share their personal experiences. The popularity of online social networks has driven the purchase decisions of buyers on social commerce sites, but few studies have explored why consumers switch between e-commerce (product-centered) and social (social-centered) commerce sites. In applying the push–pull–mooring model, the objective of this study was to gain an understanding of specifically how push, pull, and mooring factors shape their switching intentions. The findings revealed that push effect, in terms of low transaction efficiency, drives customers away from e-commerce sites, whereas the pull effects, including social presence, social support, social benefit, and self-presentation, attract customers to social commerce sites. Moreover, mooring effects, including conformity and personal experience, strengthened consumers’ behavior in switching between e-commerce and social commerce sites. Besides, conformity was also found to moderate the influences of social presence, social support, social benefit, and efficiency on switching intention, whereas personal experience moderated the effects of social benefit, self-presentation, and efficiency on switching intention. Such an understanding assists online retailers in understanding online shoppers’ switching behaviors, and thus turning social interactions into profits and sales.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله قدرت یک موافقت: آیا تجارت الکترونیکی به تجارت اجتماعی تغییر خواهد یافت؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi