دانلود ترجمه مقاله سنجش درک مشتری از فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی در صنعت تجارت الکترونیک
عنوان فارسی |
سنجش درک مشتری از فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی در صنعت تجارت الکترونیک: اعتبار سنجی و توسعه مقیاس |
عنوان انگلیسی |
Measuring consumer perception of social media marketing activities in e-commerce industry: Scale development & validation |
کلمات کلیدی : |
  رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی رسانه اجتماعی؛ ارائه مقیاس؛ تجارت الکترونیک؛ خرید الکترونیکی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 74 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بازاریابی رسانه های اجتماعی: مفهوم 3. تحقیقات بازاریابی رسانه های اجتماعی در تجارت الکترونیکی: دیدگاه نظری 4. فرآیند اعتبار سنجی و ارائه مقیاس 5. مفاهیم 6. محدودیت ها و پژوهش های آتی
چکیده – اینترنت، ماهیت خرید را در دو دهه گذشته تغییر داده و منجر به افزایش سایت های تجارت الکترونیک شده و در نتیجه خرید به خرید الکترونیکی تبدیل شده است. همچنین، مشتریان از رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن اطلاعاتی در زمینه محصولاتی با بهترین گزینه های قیمتی استفاده می کنند طوری که رسانه های اجتماعی، زمینه ای را برای مشتریان فراهم کرده و تعامل و به اشتراک گذاری این گزینه ها را در سراسر جهان تسهیل کرده است. علاوه بر این، رسانه های اجتماعی به طور گسترده ای پلت فرم هایی را برای تجارت الکترونیکی مد نظر قرار داده اند. اگرچه، بازاریابی رسانه های اجتماعی، پذیرش وسیعی در زمینه کسب و کاری مخصوصاً در زمینه تجارت الکترونیکی به دست آورده است، هیچ مقیاسی در مقالات دیگر برای اندازه گیری فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMMA) در یک زمینه تجارت الکترونیکی وجود ندارد. بنابراین، این مطالعه یک مقیاس پنج بعدی دارای 15 آیتم را برای اندازه گیری SMMA تجارت الکترونیکی مبتنی بر مقالات موجود در زمینه تجارت الکترونیکی و بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه داده و همچنین پنج پژوهش مختلف در این مقاله انجام شده است. این مقیاس، مشخصه های روانشاختی جامعی را در قالب نتایج حاصل از اعتبارسنجی های مختلف نشان می دهد. این موضوع نشان می دهد که SMMA دریافتی، هدف از خرید و اعتبار برند را به طور مثبتی تحت تأثیر قرار می دهد و اعتبار علمی مقیاس توسعه یافته را تأیید می کند. مقیاس جدید، مفاهیم مدیریتی و نظری را به همراه ایجاد راه هایی برای پژوهش های آتی ارائه داده است.
The internet has changed the nature of shopping in the past two decades, which has supported the proliferation of e-commerce sites and thus shopping has shifted to e-shopping. Also, customers use social media to gain information on preferred products with the best price options, as social media provides shoppers a voice, and facilitate them to interact and share their opinion worldwide. Moreover, social media is extensively adopted platform for e-commerce. Although, social media marketing has achieved wide acceptance in business, especially in e-commerce, there is no scale in the extant literature to measure perceived social media marketing activities (SMMA) in an e-commerce context. Therefore, this study develops and validates a 15-item, five-dimensional scale for measuring perceived SMMA of e-commerce based on extant literature on e-commerce and social media marketing and five different studies conducted in this research. The scale revealed comprehensive psychometric characteristics as per the results from the diverse reliability and validity checks. It was revealed that perceived SMMA positively influenced purchase intention and brand equity; which endorses the nomological validity of the developed scale. The new scale provides both theoretical as well as managerial implications along with the avenues for forthcoming research.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 21 و 22 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.