دانلود ترجمه مقاله اتخاذ تجارت اجتماعی با استفاده از چارچوب TOE

عنوان فارسی

اتخاذ تجارت اجتماعی با استفاده از چارچوب TOE: بررسی تجربی شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) در عربستان سعودی

عنوان انگلیسی

Social commerce adoption using TOE framework: An empirical investigation of Saudi Arabian SMEs

کلمات کلیدی :

  تجارت اجتماعی؛ شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)؛ چارچوب تکنولوژی – سازمان – محیط (TOE)؛ عربستان سعودی

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 92
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. پیشینه نظری و توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – تجارت اجتماعی در حال تبدیل شدن به قطب مهمی برای تهیه محصولات بوده که به شرکت ها کمک کرده تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به مزایای رقابتی دست یابند. با این حال، تحقیقات تجربی بسیاری تا به امروز بر روی شرکت های با اندازه کوچک و متوسط انجام شده است. این مطالعه به بررسی عواملی پرداخته که بر پذیرش تجارت اجتماعی توسط شرکت های کوچک و متوسط تاثیر گذارند. با استفاده از فناوری – سازمان – محیط (TOE) به عنوان یک چارچوب نظری، محققان مدل و فرضیات مربوطه را با کاربرد مدل سازی معادلات ساختاری تست کردند. تحقیقات حاصل از بررسی 181 شرکت کوچک و متوسط در عربستان سعودی نشان داد که فشار شریک تجاری در حوزه محیط زیست و به دنبال آن حمایت مدیریت برتر در حوزه سازمانی و سودمندی درک شده در حوزه فناوری مهم ترین عوامل موثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی است. این تحقیق مشارکت، نتیجه گیری و همچنین محدودیت ها و جهت گیری های تحقیقاتی آینده را در رابطه با حوزه تجارت اجتماعی ارائه کرده است. مقدمه: رسانه اجتماعی به سرعت توسط شرکت ها اتخاذ شده و پدیده جدیدی است که ارتباطات و معاملات آنلاین را متحول کرده است (هاوسکین و ول، 2013). به عنوان مثال، وبلاگ های شبکه، انجمن های آنلاین و پادکست ها به سرعت در حال تبدیل شدن به منابع اصلی اطلاعات مشتری و کانال های اصلی ارتباطات و همچنین به عنوان بخشی از زندگی تجاری، اجتماعی و شخصی می باشند (عابد، 2018). علاوه بر این، عربستان شاهد بزرگترین انتشار پلت فرم های رسانه اجتماعی است که بزرگترین عامل پذیرش تجارت الکترونیک در این کشور می باشد (رادلیف و برونی، 2018). برخی شرکت های بزرگ و همچنین شرکت های کوچک و سرمایه گذاری های جدید پروفایل های تجاری خود را بر روی فیس بوک، لینکدین و دیگر وب سایت های مربوطه تنظیم می کنند. در واقع، عربستان بزرگترین نرخ رشد سالانه کاربران رسانه اجتماعی در سراسر جهان را داراست. علاوه بر این، به یکی از بزرگترین بازارهای ملی در حوزه رسانه اجتماعی، به ویژه اسنپ چت و یوتیوب در جهان تبدیل شده است. حدود 12 میلیون کاربر روزانه اسنپ چت در شورای همکاری خلیج فارس (GCC) وجود دارد که 9.4 میلیون نفر از آن ها در عربستان روزانه از اسنپ چت استفاده می کنند (از میان کل جمعیت 32 میلیونی این کشور). علاوه بر این، در سال 2018، یوتیوب محبوب ترین پلت فرم رسانه اجتماعی در عربستان بود که بعد از سال ها رهبری فیس بوک در این کشور، این جابجایی صورت گرفت (رادلیف و برونی، 2018). این حقایق مهم کانال جدیدی را برای صاحبان کسب و کار، مدیران و بازاریاب ها به منظور دستیابی به مشتریان بالقوه خود شکل داده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Social commerce is becoming an important hub for product sourcing, which helps companies to connect with customers and to gain competitive advantages. However, very little empirical research that focuses on small-and medium-sized enterprises (SMEs) has been conducted to date. This study examines factors that affect social commerce adoption by SMEs. Using the Technology-Organisation-Environment (TOE) as the theoretical framework, the researchers tested the model and related hypotheses, employing structural equation modelling. The results from a survey of 181 SMEs in Saudi Arabia indicate that trading partner pressure in the environmental context, followed by top management support in the organisational context, and perceived usefulness in the technological context, have the most significant influence on behavioural intention to use social commerce. The research contributions and conclusion as well as limitations and future research directions are presented. Introduction: Social media is increasingly adopted by enterprises, as it is a new phenomenon that has transformed online communication and transactions (Hawkins & Vel, 2013). For example, web blogs, online forums and podcasts are rapidly becoming major sources of customer information and prime channels of communication as well as an important part of personal, social and business life (Abed, 2018). Furthermore, Saudi Arabia has witnessed the biggest diffusion of social media platforms, which are the largest enabling factor to e-commerce adoption in the Kingdom (Radcliffe & Bruni, 2018). Various large companies, as well as small enterprises and new ventures, have set up their business profiles on Facebook, LinkedIn and other related websites. In fact, Saudi Arabia has the highest annual growth rate for social media users worldwide. Furthermore, it continues to be one of the biggest national markets for social media, specifically, Snapchat and YouTube, in the world. There are about 12 million daily Snapchat users in the Gulf Cooperation Council (GCC), 9.4 million of which use Snapchat every day in Saudi Arabia (out of the total population of 32 million). Moreover, in 2018, YouTube became the most popular social media platform in Saudi Arabia, in the process displacing the long-time leader Facebook (Radcliffe & Bruni, 2018). These significant facts have formed a new channel for business owners, managers and marketers to reach their potential customers.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله اتخاذ تجارت اجتماعی با استفاده از چارچوب TOE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi