دانلود ترجمه مقاله عملکرد مالی ارزش مندترین برندها
عنوان فارسی |
عملکرد مالی ارزش مندترین برندها: یک بررسی تجربی و جهانی |
عنوان انگلیسی |
The financial performance of the most valuable brands: A global empirical investigation |
کلمات کلیدی : |
  کسب و کار؛ عملکرد مالی؛ برند |
درسهای مرتبط | برندینگ |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 38 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش ها 3. نتایج و بحث و بررسی 4. نتیجه گیری
در این مقاله، عملکرد مالی ارزشمندترین برندها فراهم شده بوسیله فهرست Interbrand قابل دسترس برای عموم مردم به صورت سالانه، را مورد بررسی قرار می دهیم. با بکار گیری مدل های ارزیابی عملکرد چند عاملی استاندارد و مدل پنج عاملی جدید فاما و فرنچ (2015)، مشاهده می کنیم که ارزشمندترین برندها، عملکرد بازاری بهتری در کل مدت از 2000 تا ژون 2018 و همچنین در شرایط بازاری مختلف دارند. اما، میزان این عملکرد بهتر، در طی دوره های رکود نسبت به دوره های نرمال، بسیار بیشتر است که این گویای آن است که ارزشمندترین برندها معمولاً عملکرد بهتری در طی دوره های ضعیف بازارهای مالی دارند. علاوه بر آن، دریافتیم که این عملکرد بهتر تنها بوسیله چند صنعت، برای مثال خدمات تجاری، فنآوری و خرده فروشی، هدایت و پیش برده می شود. تحلیل عملکرد مالی ارزشمندترین برنده ها انجام شده توسط Forbes و BrandZ، نتایج مشابه با نتایج Interbrand را آشکار می کند. مقدمه: به عقیده وارن بافت، رئیس Berkshire Hathaway و یکی از بارزترین سرمایه گذاران، یک مانع مهار پذیر مانند اینکه شرکت یک تولید کننده کم هزینه است یا برند سطح جهانی قوی دارد، برای موفقیت پایدار بسیار مهم است. هدف این مقاله، تحلیل این است که آیا سرمایه گذاری در سهام با یک برند قوی در سطح جهانی، آیا یک «خندق» (moat) ماندگار دارد که از بازده سرمایه گذاری عالی حمایت کند. این عبارت را وارن بافت (2007) برای سهامدارانش نوشت و بنابراین به ایجاد یک عملکرد عالی کمک کرد.
We investigate the financial performance of the most valuable brands as provided by the publicly available Interbrand list on an annual basis. By applying standard multi-factor performance evaluation models, and the new five-factor model of Fama and French (2015), we observe that the most valuable brands outperform the market during the overall period from 2000 to June 2018 as well as during different market conditions. However, the extent of the outperformance is much larger during bear than during normal periods, suggesting that the most valuable brands tend to perform better during weak financial market periods. Moreover, we find that the outperformance is driven by only a few industries, e.g., business services, technology and retail. Analyzing the financial performance of the most valuable brands provided by Forbes and BrandZ reveals similar results to those of Interbrand. Introduction: According to Warren Buffett, chairman of Berkshire Hathaway and one of the most prominent investors, a formidable barrier such as a company’s being the low-cost producer or possessing a powerful world-wide brand is essential for sustained success. This article aims to analyze, whether an investment into stocks with a powerful world-wide brand have an enduring “moat” that protects excellent returns on invested capital, as Warren Buffett (2007) writes to his shareholders, and therefore helps to generate an outstanding performance.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.