دانلود ترجمه مقاله نقش نوآوری در بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط
عنوان فارسی |
بین المللی سازی شرکتهای کوچک و متوسط: چه هنگامی نوآوری اهمیت دارد؟ |
عنوان انگلیسی |
SMEs' internationalisation: When does innovation matter? |
کلمات کلیدی : |
  نوآوری کالا؛ نوآوری خدمات؛ نوآوری فرآیند؛ بین المللی سازی شرکتهای کوچک و متوسط؛ کارآفرینی؛ صادرات |
درسهای مرتبط | مدیریت نوآوری؛ مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 109 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. زمینه مفهومی 3. تحلیل تجربی 4. بحث و بررسی، محدودیت ها و مفاهیم
چکیده – هدف این پژوهش سه جنبه دارد: نخست، بررسی نقش نوآوری کالاها، خدمات، و فرآیند در بین المللی سازی SMEها (یعنی صادرات)؛ دوم، بررسی رابطه بین درجه تازگی نوآوری (نوآوری بنیادی در برابر نوآوری تدریجی) و بین المللی سازی SMEها؛ و، سوم، بررسی اثر ترکیبی انواع مختلف نوآوری و درجات تازگی نوآوری در بین المللی سازی SMEها و مقایسه یافته ها با اثرات فردی آنها. داده های حاصل از 12,823 شرکت کوچک و متوسط در انگلستان از این مفهوم پشتیبانی می کنند که SMEهای نوآور احتمال صادرات بیشتری نسبت به SMEهای غیر نوآور دارند؛ با اینحال، ارتباط بین نوآوری و بین المللی سازی با توجه به نوع نوآوری معرفی شده و درجه تازگی نوآوری متفاوت است. نکته حائز اهمیت برای شیوه مدیریتی این است که، اثرات ترکیبی انواع و درجات مختلف نوآوری بیشتر از اثرات فردی آنها می باشد، که یک هم افزایی یا اثر تقویت شده را ایجاد می نماید.
The objective of this research is threefold: first, to investigate the role of goods, service, and process innovation on SMEs' internationalisation (i.e., exporting); second, to investigate the association between innovation's degree of novelty (radical innovation vs. incremental innovation) and SMEs' internationalisation; and, third, to examine the combined effect of different types of innovation and the degrees of novelty of innovation on firms' internationalisation and compare the findings with their individual effects. Data from 12,823 SMEs in the United Kingdom support the concept that innovative SMEs are more likely to export than non-innovative SMEs; however, the link between innovation and internationalisation differs according to the type of innovation introduced and the degree of novelty of the innovation. Of importance to managerial practice, the combined effects of different types and degrees of novelty of innovation are greater than their individual effects, creating a synergy or amplified effect.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.