دانلود ترجمه مقاله آیا برندهای لوکس باید به وضوح تشریح گردند؟ آشکار سازی برند

عنوان فارسی :

آیا برندهای لوکس باید به وضوح تشریح گردند؟ آشکار سازی برند و ادراک مصرف کننده از مسئولیت پذیری برند لوکس

عنوان انگلیسی :

Should luxury brands say it out loud? Brand conspicuousness and consumer perceptions of responsible luxury

کلمات کلیدی :

  مسئولیت اجتماعی شرکت؛ لوکس؛ آشکارسازی برند؛ ادراک مصرف کننده؛ خودهویتی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 67
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
33,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری و فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج اصلی 5. بحث و بررسی

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and further research: This study provides several important findings, as well as some limitations that offer potential avenues for further research. First, study participants received little information about the brand's CSR activities and had only one opportunity to examine the stimuli. In addition, the current study used a hypothetical brand to limit the effects of consumers' prior brand knowledge and awareness of brands' socially responsible and irresponsible practices. In a real-life setting, consumers may be exposed to CSR communications on many occasions over the course of months or years or already have knowledge about existing brands' CSR actions. Consumers' CSR beliefs might not be systematically less favorable in the case of a luxury brand that adopts a conspicuous branding strategy if this brand is already well known for its CSR engagement. On the other side, allegations of irresponsible acts may moderate the effects highlighted in this study. Additional research therefore should investigate the effects of existing brand reputations and the brand's CSR history. Another option would be to vary the CSR track record of the company (e.g., CSR versus no CSR); in the current study, the fictive brand was always framed as a sustainable brand. In that case, the consumer's green identity (or “CSR identity”, more broadly) seemingly could have a moderating effect, beyond the influence of modest versus extravagant identities, on both mediation paths. Second, most people in the study sample were luxury goods consumers, but some of them were not (31.5%). The study design statistically controlled for the influence of luxury consumption habits; these habits served as a covariate in the analyses, and the results revealed no significant influence of this variable (see Table 2).

ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و تحقیقات آتی: این مطالعه، یافته های مهمی را ارائه می دهد، همچنین یک سری محدودیت ها نیز داشته که می تواند مسیرهای بالقوه ای برای تحقیقات آتی باشند. اولا، مشارکت کنندکان در این تحقیق، اطلاعات کمی را درباره فعالیت ها و اقدامات CSR برند دریافت کرده اند و تنها یک فرصت برای بررسی محرک ها داشته اند. علاوه بر این، این مطالعه از یک برند فرعی برای محدود ساختن تاثیر دانش برند قبلی مصرف کننده و آگاهی از مسئولیت های اجتماعی برند و شیوه های غیر مسئولانه استفاده کرده است. در یک محیط واقعی، مصرف کنندگان ممکن است با ارتباطات CSR در دوره های ماهیانه و سالیانه مواجه شده و دانشی در مورد اقدامات CSR برندهای موجود داشته باشند. اعتقادات مشتریات از CSR ممکن است به لحاظ سیستماتیک در زمینه برندهای لوکس، مطلوب نبوده و یک استراتژی برندینگ شناخته شده برای مشارکت های CSR را مد نظر قرار دهد. از سوی دیگر، اتهامات مربوط به اقدامات غیر مسئولانه نیز می تواند تاثیرات بررسی شده در این مطالعه را تعدیل نماید. تحقیقات آتی باید تاثیرات شهرت برند و تاریخچه CSR برند را مورد بررسی و مطالعه قرار دهند. گزینه دیگر در این زمینه می تواند بررسی گزارش های CSR شرکت ها باشد (وجود CSR در برابر عدم وجود CSR)؛ در این مطالعه، برندهای جعلی به عنوان برندهایی پایدار در نظر گرفته شده اند. در این حالت، هویت سبز مصرف کننده (یا هویت CSR) می تواند تاثیر واسطی روی هویت ها و مسیرهای میانجی داشته باشد. دوما، بیشتر افراد در نمونه مطالعه، مصرف کنندگان کالاهای لوکس بوده اند برخی از آنها شامل این موضوع نبوده اند (31.5 درصد). طرح مطالعه به طور آماری برای تاثیر عادات مصرف لوکس کنترل شده و این عادات به عنوان متغیری در آنالیزها شناخته شده اند و نتایج حاکی از تاثیر کم این متغیرها می باشند (جدول 2 را مشاهده کنید).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 33,500 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله آیا برندهای لوکس باید به وضوح تشریح گردند؟ آشکار سازی برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 11 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.