دانلود ترجمه مقاله تاثیرات فراخوانی شعار بر رفتارهای بازار: اهمیت برند
عنوان فارسی |
تاثیرات فراخوانی شعار بر رفتارهای بازار: نقش و جایگاه جستجوی خارجی و ارزیابی برند |
عنوان انگلیسی |
Slogan recall effects on marketplace behaviors: The roles of external search and brand assessment |
کلمات کلیدی : |
  فراخوانی شعار؛ کیفیت برند؛ اثربخشی تبلیغات؛ نگرش برند؛ استفاده از نشانه؛ غیرانتفاعی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 51 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری و فرضیات 3. داده های تجربی و تحلیل ها 4. پیگیری مطالعه 5. بحث و بررسی و مفاهیم
محدودیت ها و تحقیقات آتی: نتایج این تحقیق باید با سایه محدودیت های خاص در نظر گرفته شوند. اولا، مدل مفهومی جامع در زمینه ای غیرانتقاعی مورد تست قرار گرفته است. به واسطه آزمایشاتی در زمینه های خرید سنتی تر، تایید نقش واسط جستجوی اطلاعات خارجی روی تاثیر فراخوانی شعار روی ادراک کیفیت برند، و رفتار نهایی برتد در راستای تغییرات متمایز امکان پذیر شده است. به جای رفتار غالب برای کسب نتایج مطلوب، رفتار خرید باید نگرانی عمده در محیط های سنتی باشد. در همین راستا SOW را می توان برای خرید یا اهداف دیگر اعمال کرده و نقش رضایت مشتری در زمینه های سنتی می تواند روی رابطه بین نگرش های برند و رفتارهای آن تاثیرگذار باشد (سید علوی و کیچن، 2014). بنابراین تحقیقات بیشتر باید مدل های دحیل در رفتارهای خرید سنتی تر را مدنظر قرار دهند. همچنین، تحقیقات آینده می توانند معیارهای جامع تر جستجو را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند. در مطالعه اول، افراد از انجام جستجو به هر روشی آزاد بودند، که این موضوع شامل بررسی منابع بین شخصیمانند خانواده و دوستان می شد، ولی معیار جستجو نیز در این زمینه به صورت دو جانبه مورد بررسی قرار گرفته است. در مطالعات آزمایشی پیگیرانه، جستجوها با استفاده از یک معیار از 1 تا 5 انجام گرفته شده ولی حالت جستجو محدود به در نظر گرفتن مقالات در مجلات تجاری شده است. بنابراین، هر رویکرد برای جستجو دارای محدودیت های ذاتی خاص خود بوده و محققین آینده باید رویکردهایی را مد نظر قرار دهند که می تواند به طور همزمان روی محدودیت های اندازه گیری و مفهومی غلبه کند.
Limitations and future research: The results of this study should be considered in light of certain limitations. First, the comprehensive conceptual model was tested in a nonprofit context. Though a follow-up experiment in a more traditional purchase context was able to confirm the moderating role of external information search on the effect of slogan recall on perceptions of brand quality, the ultimate behavior toward the brand would manifest much differently. Instead of donation behavior being the desired outcome, purchase behavior would be of utmost concern in traditional settings. Though likelihood and SOW can be applied to purchases or donations, the role of customer satisfaction in traditional consumer contexts may affect the relationship between brand attitudes and behavior (Syed Alwi and Kitchen, 2014). Thus, future research should consider models involving more traditional purchase behaviors. Also, future studies may explore more comprehensive measures of search. In the first study, individuals were free to conduct search in any number of ways, including seeking out interpersonal sources such as family and friends, but the measure of search was dichotomous. In the follow-up experimental study, search was measured using a 1–5 scale, but the mode of search was limited to considering articles in the business press. Thus, each approach to search had inherent limitations and future researchers may consider approaches that can simultaneously overcome the measurement and conceptual restrictions.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.