دانلود ترجمه مقاله تاثیر رهبری خدمتگزار بر تعدیل ارتباط مدیریت استراتژیک منابع انسانی و رضایت شغلی
عنوان فارسی |
آیا رهبری خدمتگزار، رابطه بین مدیریت استراتژیک منابع انسانی و قانون شکنی و رضایت شغلی را تعدیل می کند؟ |
عنوان انگلیسی |
Does servant leadership moderate the link between strategic human resource management on rule breaking and job satisfaction? |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت استراتژیک منابع انسانی؛ رهبری خدمتگزار؛ قانون شکنی؛ رضایت شغلی |
درسهای مرتبط | مدیریت منابع انسانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 43 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1.مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش 4. تحلیل داده ها و یافته ها 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری و پیشنهادات
چکیده – در محیط رقابتی و دنیای جهانی امروز، که مرزها در نتیجه توسعه مستمر ارتباطات و فنّاوریناپدید شده اند، نگرش ها و رفتارهای کارمندان در سازمان های آنها، از منظر عملکرد کارمندان، مدیریت راهبردی منابع انسانی و نقش های رهبری مدیران ارشد، در حال مهم تر شدنمی باشد. در این مطالعه، اثرات مدیریت راهبردی منابع انسانی و رهبری خدمتگزار بر رفتارهای" قانون شکنی " و " رضایت شغلی " کارمندان در سازمان آنها، بررسی گردیده است. یافته ها و تحلیل های ما نشان می دهد که سازمان های خصوصی نسبت به از دست دادن مشتریان درمحیط های رقابتی، هراس دارند و، به همین دلیل، کارمندان آنها برای حفظ کردن منافعسازمان خود، از حد رویه های تعیین شده، فراتر می روند. مطالعات آتی باید بر نگرش ها و رفتارهای اَفراد متمرکز باشد تا مفاهیم نظری جدید و مطالعات بهتر در ارتباط با منابع انسانی و سبک های رهبری، تدوین گردد. جمعیت نمونه مطالعه ما، شامل 385 کارمند یقه سفید است که در بخش های دولتی و خصوصی در منطقه مرکزی آناتولی، مشغول فعالیت هستند. 228{کارمند} در بخش خصوصی و 157 نفر در بخش دولتی، استخدام شده بودند. یافته ها، با استفاده از برنامه آموس 22اِس پی اِس اِس، مورد تحلیل عاملی و پایایی قرار گرفت، فرضیات بوسیله تحلیل رگرسیونآزموده شد و نتایج تحلیل و ارزیابی گردید.
In today’s competitive environment and global world, where the boundaries have disappeared as a result of the continuous development in communication and technology, the attitudes and behaviours of the employees in their organisations are becoming more important in terms of employees’ performance, strategic human resources management (SHRM), leadership roles of senior managers. In this study, the effects of (SHRM) and servant leadership on ‘rule breaking’ behaviours and ‘job satisfaction’ of the employees in their organisation have been examined. Our findings and analyses show that private organisations are afraid of losing customers in competitive environments and therefore their employees go beyond the determined procedures to sustain the interests of their organisation. Future studies should focus on the attitudes and behaviors of individuals in order to develop new theoretical concepts and better studies related to human resources and leadership styles. The sample population of our study consists of 385 white-collar employees working in the public and private sectors in the Central Anatolia region. 228 were employed in the private sector and 157 in the public sector. Findings were subjected to factor and reliability analyses using SPSS AMOS 22 program, hypotheses were tested by regression analysis and the results were analysed and evaluated.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.