دانلود ترجمه مقاله خودزمانبندی خودروهای الکتریکی در یک پارکینگ هوشمند
عنوان فارسی |
خودزمانبندی خودروهای الکتریکی در یک پارکینگ هوشمند با استفاده از بهینه سازی تصادفی |
عنوان انگلیسی |
Self-scheduling of electric vehicles in an intelligent parking lot using stochastic optimization |
کلمات کلیدی : |
  شارژ و دشارژ؛ خودرو الکتریکی؛ تولید تجدیدپذیر؛ سیستم توزیع؛ پارکینگ هوشمند |
درسهای مرتبط | شبکه هوشمند؛ انرژی های نو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 53 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مولفه های سیستم پیشنهادی 3. فرمول بندی مساله 4. شبیه سازی و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – مدیریت شارژ و دشارژ خودروهای الکتریکی و نیز مدیریت تولید توان تجدیدپذیر متناوب در مقیاس بزرگ، به عنوان دوتا از مهمترین چالش ها در کنترل و بهره برداری سیستم های توزیع آینده شناخته شده اند. ادغام مناسب این منابع انرژی می تواند راه حلی برای غلبه بر این جالش ها را معرفی کند. در این مقاله، یک روش برنامه ریزی شارژ و دشارژ تصادفی برای تعداد زیادی از خودروهای الکتریکی پارک شده در یک پارکینگ هوشمند پیشنهاد شده که در آن، جایگاه های پارک هوشمند به عنوان دریافت کننده هایی عمل می کنند و به خودروهای الکتریکی این امکان را می دهند تا به شبکه اصلی توان متصل گردند. یک مدل خودبرنامه ریزی برای یک جایگاه پارکینگ هوشمند مجهز به سیستم فتوولتائیک و ژنراتورهای پراکنده در این مقاله ارائه شده که در آن، محدودیت های عملیاتی، عدم قطعیت تابش خورشیدی، الزامات رزرو چرخان و رضایت مالکان خودروهای الکتریکی در نظر گرفته شده است. نتایج نشان می دهند که سیستم مدیریت انرژی جایگاه پارک هوشمند می تواند اهداف فنی و مالی را ارضا کند. علاوه بر این، مالکان خودروهای الکتریکی می توانند با دشارژ خودروهای شان و نیز داشتن شرایط مطلوب شارژ در زمان خروج، کسب سود کنند.
Electric vehicles charging and discharging management as well as large scale intermittent renewable power generation management are known as the two most important challenges in the future distribution system operation and control. Proper integration of these energy sources may introduce a solution for overcoming to challenges. In this paper, a stochastic charging and discharging scheduling method is proposed for large number of electric vehicles parked in an intelligent parking lot where intelligent parking lots are potentially introduced as aggregators allowing electric vehicles interact with the utilities. A self-scheduling model for an intelligent parking lot equipped with photovoltaic system and distributed generators is presented in this paper in which practical constraints, solar radiation uncertainty, spinning reserve requirements and electric vehicles owner satisfaction are considered. The results show that the proposed parking lot energy management system satisfies both financial and technical goals. Moreover, electric vehicle owners could earn profit by discharging their vehicles as well as having desired state of charge in the departure time.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.