دانلود ترجمه مقاله توزیع هماهنگ شارژ و دشارژ خودروهای الکتریکی و توان منابع انرژی تجدیدپذیر

عنوان فارسی :

توزیع هماهنگ شارژ و دشارژ خودروهای الکتریکی و توان منابع انرژی تجدیدپذیر در ریزشبکه

عنوان انگلیسی :

Coordination Dispatch of Electric Vehicles Charging/Discharging and Renewable Energy Resources Power in Microgrid

کلمات کلیدی :

  خودروهای الکتریکی؛ شارژ / دشارژ؛ ریزشبکه؛ خودرو به شبکه (V2G)؛ تولید انرژی تجدیدپذیر

درسهای مرتبط : انرژی های نو ، شبکه هوشمند
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 10
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
28,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مدل سیستم 3. مدل زمان بندی بهینه 4. آنالیز و نتایج شبیه سازی 5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

A large number of distributed powers access to the distribution network have a multifaceted impact on the power grid, while microgrid is an effective way to solve the impact of distributed generation on the power grid. In microgrid, the proportion of renewable energy is large, while it’s output is random. Besides, electric vehicles (EVs) play an important role in microgrid and a high penetration level of EVs could bring about a large impact on microgrid. Therefore, considering the coordination between renewable energy sources and EVs, a optimization model is proposed in this paper. In the optimization model, the minimum variance of equivalent load as the objective function, considering the electric vehicle driving behavior and electric vehicle capacity constraints, EVs charging/discharging power in each scheduling period is obtained. Simulation result shows the effectiveness of the model. The results show that charging/discharging of EVs can be dispatched to reduce the equivalent load and increase absorptive capacity of renewable energy. Introduction: The microgrid is a footprint power system that is typically located at the downstream of the distribution system. The benefit is the supply of the load by local generation. Mostly microgrids consist of the distributed generation from distributed energy resource (DERs). The DERs like wind and solar resources are inherently volatile in nature. The lulls and gusts in the wind, and clouds and other environmental effects across the photovoltaic (PV) panel, cause their output power to be always fluctuating. EVs also play an important role in microgrid besides the primary transportation [1]. The charging in electric vehicles bring certain impact on power grid. V2G(vehicle-to-gird) technology can achieve two-way flow of energy, increasing the interaction between the user and the power grid. The user is no longer just a consumer of energy, but also can be an energy provider. V2G can be applied to any network of vehicles. Because most of the cars are parked at an average of 95% of the time, their batteries are able to flow to the power grid. Therefore, microgrid can be eased considerably by V2G technology.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – تعداد بالای توان های پراکنده متصل به شبکه توزیعی، تأثیر زیادی روی شبکه قدرت دارند، در حالی که ریزشبکه، روش مؤثری برای حل تأثیر تولید پراکنده روی شبکه قدرت می باشد. در ریزشبکه، سهم انرژی های تجدیدپذیر بالا است در حالی که خروجی های آنها به صورت تصادفی است. علاوه بر این، خودروهای الکتریکی (EVs) نقش مهمی در ریزشبکه بازی می کنند و سطح نفوذ بالای EVها می تواند تأثیر بسازایی روی ریزشبکه داشته باشد. بنابراین، با توجه به هماهنگی بین منابع انرژی تجدیدپذیر و EVها، یک مدل بهینه سازی در این مقاله ارائه شده است. در مدل بهینه سازی، واریانس مینیمم بار معادل در قالب تابع هدف، با توجه به رفتار درایو خودروهای الکتریکی و محدودیت های ظرفیت الکتریکی، توان شارژ و دشارژ EVها در هر دوره زمانی به دست آمده است. نتایج شبیه سازی حاکی از کارایی این مدل هستند. نتایج نشان می دهند که شارژ و دشارژ EVها می توانند برای کاهش بار معادل و افزایش ظرفیت جذب انرژی های تجدیدپذیر استفاده شوند. مقدمه: میکروگرید یک سیستم قدرت است که معمولاً در پایین دست سیستم توزیع واقع می شود. مزیت آن تامین بار بوسیله تولید محلی است. عمدتاً میکروگریدها شامل تولید پراکنده از منابع انرژی پراکنده (DER ها) می باشند. DER ها مانند منابع باد و خورشیدی ذاتاً ماهیت متغیر و ناپایدار دارند. تندبادها و عدم وزش باد و ابرها و دیگر اثرات محیط، بر پانل فتوولتائیک (PV) باعث می شود که توان خروجی آنها همیشه نوسانی باشد. EV ها نیز نقش مهمی در میکروگرید علاوه بر حمل و نقل اصلی ایفا می کنند [1]. شارژ کردن در وسایل نقلیه الکتریکی، تاثیر معینی بر شبکه قدرت می گذارد. فنآوری V2G (وسیله نقلیه به شبکه) می تواند به جریان انرژی دو طرفه دست یابد، و در نتیجه برهمکنش بین کاربر و شبکه قدرت را افزایش می دهد. کاربر دیگر فقط یک مصرف کننده انرژی نیست، بلکه می تواند عرضه کننده انرژی نیز باشد. V2G را می توان برای هر شبکه وسایل نقلیه بکار گرفت. بخاطر اینکه اکثر خودروها در بطور میانگین 95% زمان ها پارک هستند، باتری های آنها قادر به جریان به شبکه قدرت می باشد. بنابراین، میکروگرید را می توان بطور قابل توجهی بوسیله فنآوری V2G، بهبود بخشید.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 28,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله توزیع هماهنگ شارژ و دشارژ خودروهای الکتریکی و توان منابع انرژی تجدیدپذیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 18 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.