دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی یکپارچه تولید تجدیدپذیر و جایگاه پارک خودروهای الکتریکی
عنوان فارسی |
برنامه ریزی یکپارچه تولید تجدیدپذیر و جایگاه پارک خودروهای الکتریکی در یک ریزشبکه هوشمند |
عنوان انگلیسی |
Integrated scheduling of renewable generation and electric vehicles parking lot in a smart microgrid |
کلمات کلیدی : |
  خودرو الکتریکی؛ جایگاه پارکینگ هوشمند؛ ریزشبکه؛ تولید تجدیدپذیر؛ خودرو به شبکه |
درسهای مرتبط | شبکه هوشمند؛ انرژی های نو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 54 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. توپولوژی سیستم 3. فرمول بندی مساله 4. شبیه سازی و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – ادغام خودروهای الکتریکی (EVها) و منابع انرژی تجدیدپذیر (RESها) در سیستم قدرت می تواند موضوعات فنی بیشماری در پی داشته باشد. سیستم قدرت ممکن است با توجه به ماهیت متناوب تولید تجدیدپذیر و روش شارژ / دشارژ غیرقابل کنترل EVها، در معرض ریسک های امنیتی و قابلیت اطمینان قرار گیرد. در این مقاله، یک مدل مدیریت منابع انرژی برای یک ریزشبکه (MG) ارائه شده است. روش پیشنهادی، محدودیت های عملی، خطاهای پیش بینی توان تجدیدپذیر، ملزومات رزرو چرخان و رضایت مالکین EVها را در نظر می گیرد. یک مطالعه موردی با یک MG معمولی شامل 200 خودرو الکتریکی برای نشان دادن عملکرد روش پیشنهادی مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج نشان می دهند که روش برنامه ریزی منابع انرژی پیشنهادی می تواند اهداف فنی و مالی جایگاه پارک و نیز موضوعات امنیتی و اقتصادی MG را برآورده کند. علاوه بر این، مالکان EV می توانند با دشارژ باتری خودروهای شان یا ارائه ظرفیت رزرو، کسب سود کرده و نهایتا در زمان خروج، حالت شارژ (SOC) مطلوب را دریافت کنند.
Integration of Electric Vehicles (EVs) and Renewable Energy Sources (RESs) into the electric power system may bring up many technical issues. The power system may put at risk the security and reliability of operation due to intermittent nature of renewable generation and uncontrolled charging/discharging procedure of EVs. In this paper, an energy resources management model for a microgrid (MG) is proposed. The proposed method considers practical constraints, renewable power forecasting errors, spinning reserve requirements and EVs owner satisfaction. A case study with a typical MG including 200 EVs is used to illustrate the performance of the proposed method. The results show that the proposed energy resource scheduling method satisfies financial and technical goals of parking lot as well as the security and economic issues of MG. Moreover, EV owners could earn profit by discharging their vehicles’ batteries or providing the reserve capacity and finally have desired State Of Charge (SOC) in the departure time.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.