دانلود ترجمه مقاله مدیریت شارژ و دشارژ خودرو الکتریکی برای استفاده از فتوولتائیک
عنوان فارسی |
مدیریت شارژ و دشارژ خودرو الکتریکی برای استفاده از فتوولتائیک با هماهنگی بین سیستم های مدیریت انرژی شبکه و خانه |
عنوان انگلیسی |
Electric Vehicle Charge-Discharge Management for Utilization of Photovoltaic by Coordination between Home and Grid Energy Management Systems |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت شارژ و دشارژ؛ سیستم توزیع؛ خودرو الکتریکی؛ سیستم مدیریت انرژی خانگی؛ سیستم فتوولتائیک؛ کنترل ولتاژ |
درسهای مرتبط | انرژی های نو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 30 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب مدیریت شارژ و دشارژ EV با HEMS هماهنگ شده با GEMS 3. شبیه سازی عددی 4. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – این مطالعه، یک چارچوب مدیریت شارژ و دشارژ خودرو الکتریکی (EV) برای استفاده کارآمد از خروجی فتوولتائیک (PV) از طریق هماهنگی بر اساس تبادل اطلاعات بین سیستم مدیریت انرژی خانگی (HEMS) و سیستم مدیریت انرژی شبکه (GEMS) را ارائه داده است. در چارچوب پیشنهادی ما، HEMS، یک طرح شارژ و دشارژ EV برای کاهش هزینه عملیاتی خانگی و محدودیت های PV بدون اختلال در استفاده از EV برای رانندگی بر اساس اطلاعات محدودیت ولتاژ در شبکه ارائه شده توسط GEMS و مشخصه های توان پیش بینی شده را تعیین می کند. سپس، HEMS، شارژ و دشارژ EV را با توجه به طرح تعیین شده و داده های نظارت شده زمان واقعی کنترل می کند که برای کاهش تاثیرات منفی ناشی از خطای پیش بینی مشخصه های توان مورد استفاده قرار می گیرد. چارچوب پیشنهادی بر پایه مدل شبیه سازی سیستم توزیع (DS) ژاپن مورد ارزیابی قرار گرفته است. نتایج شبیه سازی، حاکی از اثربخشی چارچوب پیشنهادی ما از دیدگاه کاهش هزینه عملیاتی خانگی و محدودیت های PV می باشد.
This study proposes an electric vehicle (EV) charge-discharge management framework for the effective utilization of photovoltaic (PV) output through coordination based on information exchange between home energy management system (HEMS) and grid energy management system (GEMS). In our proposed framework, the HEMS determines an EV charge-discharge plan for reducing the residential operation cost and PV curtailment without disturbing EV usage for driving, on the basis of voltage constraint information in the grid provided by the GEMS and forecasted power profiles. Then, the HEMS controls the EV charge-discharge according to the determined plan and real-time monitored data, which is utilized for mitigating the negative effect caused by forecast errors of power profiles. The proposed framework was evaluated on the basis of the Japanese distribution system (DS) simulation model. The simulation results show the effectiveness of our proposed framework from the viewpoint of reduction of the residential operation cost and PV curtailment.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.