دانلود ترجمه مقاله امنیت در بازارهای دیجیتال

عنوان فارسی

امنیت در بازارهای دیجیتال

عنوان انگلیسی

Security in digital markets

کلمات کلیدی :

  بازارهای دیجیتال؛ حریم خصوصی؛ امنیت؛ تعادل سیگنالینگ

درسهای مرتبط تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 20
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. چارچوب نظری: مدل پایه 4. محاسبات: حریم خصوصی و امنیت 5. نتیجه گیری و دلالت های سیاسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مقاله در مورد امنیت در بازارهای دیجیتال، مشارکت پژوهشی دارد. یک بازار تک قطبی دو دوره ای را تحلیل می کنیم که در آن مصرف کنندگان نگرانی های حریم خصوصی دارند. سه فرض در مورد محرمانگی یا حریم خصوصی در نظر می گیریم: اول اینکه، با گذشت زمان، تکامل می یابد؛ دوم اینکه ارزشی دارد که همه شرکت کنندگان بازار در دوره اول از آن بی اطلاع هستند؛ و سوم، اینکه می تواند بر رغبت شرکت کنندگان بازار برای پرداخت پول برای محصولات، تاثیر بگذارد. صاحب انحصار، سیگنال نویز در مورد حریم خصوصی میانگین مصرف کنندگان دریافت می کند. این سیگنال به صاحب انحصار اجازه می دهد تا قیمت را در دوره دوم تنظیم کند و در تبعیض قیمت دخیل شود. در دوره دوم، قیمت صاحب انحصار، به عنوان سیگنالی در مورد حریم خصوصی برای مصرف کنندگان عمل می کند. این سیگنال، همراه با تجربیات خرید مصرف کنندگان از دوره اول، تقاضا را تعیین می کند. به دو سناریو می پردازیم: سرمایه گذاری مستقیم در امنیت برای بهبود تجربیات مصرف کننده و سرمایه گذاری در دقت سیگنال بازار. مقدمه: در عصر دیجیتال، در دنیایی زندگی می کنیم که همیشه فعال است. زندگی تجاری و خصوصی ما در حال انتقال به بسترهای آنلاین با سرعتی زیاد هستند که این به لطف پیشرفت های فنآوری و تعداد زیاد آپ ها می باشند. صحبت در مورد تقاطع و تقابل بین فنآوری و حریم خصوصی، اجتناب ناپذیر است. در نتیجه، حریم خصوصی از دیر وقت یک هدف متحرک بوده است. برای مثال، در اکتبر 2017، آمازون، کلید آمازون را رونمایی کرد که تحویل در خانه مصرف کنندگان را ممکن می سازد. بنابراین این امر به یک واقعیت تبدیل شده است که شرکت ها به داده های دیجیتال ما نه تنها دسترسی دارند بلکه همچنین دریچه ای به زندگی تک تک ما، دارند. برای استفاده از این سرویس، مصرف کنندگان باید یک دوربین و یک کلید دیجیتال خریداری کنند تا تحویل را امکان پذیر کنند و امنیت را تضمین کنند. اگرچه این ایده، در صنعت ایده اصلی است، اما به هدف هکرها تبدیل شده است. در نتیجه، پرسش ها در مورد امنیت و اطمینان به بازارهای دیجیتال، فراوانند. امنیت در بازارهای دیجیتال، بنابراین یک جنبه اساسی است هنگامی که مصرف کنندگان نگران حریم خصوصی باشند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper contributes to the literature on security in digital markets. We analyze a two-period monopoly market in which consumers have privacy concerns. We make three assumptions about privacy: first, that it evolves over time; second, that it has a value that is unknown by all market participants in the first period; and third, that it may affect market participants' willingness to pay for products. The monopolist receives a noise signal about consumers' average privacy. This signal allows the monopolist to adjust the price in the second period and engage in price discrimination. The monopolist's price in period 2 acts as a signal to consumers about privacy. This signal, together with consumers' purchase experiences from the first period, determines demand. We address two scenarios: direct investment in security to improve consumers' experiences and investment in market signal precision. Introduction: In the digital age, we live in an always-on world. Our commercial and private lives are migrating to online platforms at a frenetic pace thanks to technological advances and a vast array of apps. To speak of the intersection between technology and privacy is inevitable. Consequently, privacy has long been a moving target. For example, in October 2017, Amazon unveiled Amazon key, which lets deliverers into consumers' homes. It has thus become a reality that corporations not only access our digital data but also gain a window into our very lives. To use this service, consumers must buy a camera and a digital key to enable delivery and guarantee security. Although this idea is original within the industry, it has become the target of hackers. As a result, questions over security and trust in digital markets abound. Security in digital markets is therefore a fundamental consideration when consumers are concerned with privacy.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله امنیت در بازارهای دیجیتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi