دانلود ترجمه مقاله استفاده مصرف کنندگان از بانکداری موبایلی در عربستان سعودی

عنوان فارسی

استفاده مصرف کنندگان از بانکداری موبایلی در عربستان سعودی: ارائه مدلی یکپارچه

عنوان انگلیسی

Consumer use of mobile banking (M-Banking) in Saudi Arabia: Towards an integrated model

کلمات کلیدی :

  بانکداری موبایل؛ UTAUT2؛ مدل موفق IS؛ عربستان سعودی

درسهای مرتبط تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 141
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. مدل مفهومی و توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری: به طوریکه در آغاز این تحقیق عنوان شد، این تحقیق با هدف بررسی فاکتورهای اصلی تاثیرگذار بر استفاده از بانکداری موبایل در عربستان صورت گرفت. بعلاوه بررسی شد که استفاده از این سیستم چگونه می تواند به بانک ها از نظر رضایت مشتری و وفاداری مشتری کمک کند. بنابراین، تحقیق حاضر نیاز به ایجاد مدلی جامع و منسجم برای پوشش دادن جنبه های اصلی مرتبط با اتخاذ بانکداری موبایل را نشان می دهد. بنابراین مدل یکپارچه براساس UTAUT2 و مدل موفقیت IS پیشنهاد شد. برای آزمایش مدل تحقیق، مطالعه ای تجربی در دوره زمانی بین ماه می و آگوست در سال 2017 با استفاده از پرسشنامه خودایفا انجام گرفت که به نمونه ای از مشتریان بانک سعودی در شش شهر بزرگ عربستان توزیع شد (ریاض، جده، مکه، مدینه، ال احصا، طائف). سپس SEM برای آزمایش داده های گردآوری شده بکار رفت و نتایج اصلی تا حد زیادی، مدل پیشنهادی را تایید کرد، که توانست 62% و 54% واریانس در استفاده و وفاداری را به ترتیب پیش بینی کند. بعلاوه، به جز EE, SI و IQ، بقیه فاکتورها PE, FC, PV, HM, SQ و SRQ تاثیر معنی داری بر رفتار استفاده نشان دادند. رابطه ای قوی بین رفتار استفاده واقعی و رضایت مشتری نیز پیدا شد. در نهایت، وفاداری مشتری به طور قوی با نقش رفتار استفاده و رضایت، پیش بینی شد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusions: As discussed at the beginning, this study was conducted with intention to see what the main factors that could affect the usage of mobile banking in the KSA. This is in addition to see how using such system could contribute to the banks in term of customer satisfaction and loyalty. Therefore, this study early realises the need of building a solid and comprehensive model covering the main aspects related to mobile banking adoption. So that, an integrated model based on UTAUT2 and IS success Model was proposed. So as to test the research model, an empirical study was conducted over the period between May and August in 2017 using self-administrative questionnaire which was allocated to a convenience sample of Saudi banking customers in the six largest cities in the KSA [Riyadh, Jeddah, Mecca, Medina, Al-Ahsa, and Ta'if]. SEM was then used to test the collected data, and the main results largely supported the proposed model which was able to predict of 62% and 54% of variance in usage and loyalty respectively. Further, except EE, SI, and IQ, the rest factors PE, FC, PV, HM, HT, SQ, and SRQ are supported to have a significant impact on the usage behaviour. A strong relationship was also supported between actual usage behaviour and customer satisfaction. Finally, customer loyalty was noticed to be strongly predicted by the role of both usage behaviour and satisfaction.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله استفاده مصرف کنندگان از بانکداری موبایلی در عربستان سعودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi