دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر اشتراک گذاری اطلاعات در عصر تجارت الکترونیک
عنوان فارسی |
رفتار همکاری و به اشتراک گذاری اطلاعات در عصر تجارت الکترونیک |
عنوان انگلیسی |
Cooperative behavior and information sharing in the e-commerce age |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی های بازاریابی؛ سیاست بازده کامل؛ به اشتراک گذاری اطلاعات؛ تجارت الکترونیک؛ بازاریابی B2B |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی؛ مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 48 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. چارچوب مدل 4. آنالیز 5. تاثیر سیاست بازده بر ارزش اشتراک گذاری اطلاعات 6. نتیجه گیری
در این پژوهش، زنجیره تامین عرضه کننده-خرده فروش الکترونیک که در آن خرده فروش الکترونیک (e-tailer)، یک سیاست عودت کامل (یعنی، بازپرداخت کامل) را برای مصرف کنندگانش فراهم می کند و عرضه کننده و خرده فروش الکترونیک، در مورد تقاضای محصول فروش آنلاین اطلاعات خاص خود را دارند، را مورد بررسی قرار می دهیم. در این محیط، بررسی می کنیم که چه مکانیزم موثری را می توان برای انگیزش دادن به عرضه کننده و خرده فروش الکترونیک، برای اشتراک گذاری اطلاعاتشان و همچنین حفظ اختلال اطلاعات بطور همزمان، و میزان تاثیر سیاست عودت خرده فروش الکترونیک بر ارزش اشتراک گذاری اطلاعات را به کار گیریم. نتایج ما نشان می دهند که هنگامی که مکانیزم تعرفه دو طرفه پیاده سازی شود، هر دوی عرضه کننده و خرده فروش الکترونیک، به صورت شرطی اطلاعات خود را به اشتراک می گذارند. در نتیجه، هردوی عرضه کننده و خرده فروش الکترونیک، انگیزه خود برای مختل کردن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده خود را دارند. اما، قیمت عمده فروشی همکارانه با تقسیم سود، مکانیزم موثری است که باید برای انگیزش دادن به عرضه کننده و خرده فروش الکترونیک برای اشتراک واقعی و با اطمینان اطلاعات خود و خلق یک راهکار برد-برد، مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر آن، نتایج ما نشان می دهند که در مقایسه با مکانیزم تعرفه دو طرفه یا دو قسمتی، مکانیزم قیمت عمده فروشی همکارانه، دارای مزیت رقابتی برای کمک به هردوی عرضه کننده و خرده فروش الکترونیک برای دستیابی به سودهای بالاتر، می باشد. علاوه بر آن، نتایج ما نشان می دهند که هردوی عرضه کننده و خرده فروش الکترونیک، انگیزه قویتری برای پیاده سازی تمهیدات اشتراک گذاری اطلاعات هنگام ارائه سیاست عودت کامل به مصرف کنندگان دارند.
In this research, we consider a supplier-e-tailer supply chain where the e-tailer offers a full return policy (i.e., full refund) to its consumers and both the supplier and the e-tailer have their own information about the product demand of online selling. In this setting, we investigate what effective mechanism can be utilized to motivate the supplier and the e-tailer to share their information and also eliminate information distortion simultaneously, and how the e-tailer's return policy impacts the value of information sharing. Our results show that when the two-part tariff mechanism is implemented, both the supplier and the e-tailer would share their information conditionally. As a result, both the supplier and the e-tailer have their motivations to distort the shared information. However, the cooperative wholesale price with profit sharing is an effective mechanism to be utilized to motivate the supplier and the e-tailer to share their information truthfully and create a win-win solution. Furthermore, our results show that comparing to the two-part tariff mechanism, the cooperative wholesale price mechanism has a competitive advantage to help both the supplier and the e-tailer achieve higher profits. In addition, our results also indicate that both the supplier and the e-tailer have stronger motivation to implement an information sharing arrangement when a full return policy is offered to consumers.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.