دانلود ترجمه مقاله بازاریابی موتور جستجو، توانایی مالی و عملکرد شرکت در تجارت الکترونیک
عنوان فارسی |
بازاریابی موتور جستجو، توانایی مالی و عملکرد شرکت در تجارت الکترونیک |
عنوان انگلیسی |
Search Engine Marketing, Financing Ability and Firm Performance in E-commerce |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی موتور جستجو؛ تجارت الکترونیک؛ توانایی مالی؛ عملکرد شرکت |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 9 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. روشها 3. نتایج تجربی و بحث و بررسی 4. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله رابطه بازاریابی موتورهای جستجو، توانایی تامین مالی و عملکرد شرکت تجارت الکترونیک با تحقیقات تجربی در مورد تجارت الکترونیک B2C در چین را بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که بازاریابی موتور جستجو و مدل تجاری دارای رابطه مثبت قوی با عملکرد شرکت است در حالی که قابلیت های مالی دارای تأثیر منفی بر عملکرد شرکت است و بازده پایین در ورودی ها در تجارت الکترونیکی را تایید کرده و نشان می دهد که مدیران باید بر نوآوری مدل تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری تمرکز کنند.
This paper explores the relationship of search engine marketing, financing ability and e-commerce firm performance by the empirical research on China's B2C e-commerce firms. Results show that search engine marketing and business model has a strong positive relation with firm performance while financing ability has a negative effect on firm performance. It verifies the low returns to inputs in e-commerce and enlightens the managers should concentrate on business model innovation and consumer relation management.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.