دانلود ترجمه مقاله تجارت الکترونیک به عنوان یک روند جدید در اقتصاد
عنوان فارسی |
تجارت الکترونیک به عنوان یک روند جدید در اقتصاد |
عنوان انگلیسی |
E-business as a New Trend in the Economy |
کلمات کلیدی : |
  مديريت اطلاعات؛ تجارت الکترونیک؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ مدیریت شرکت مجازی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 23 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. تجارت الکترونیک و محیط آن 3. استراتژی تجارت الکترونیک 4. مدل تجاری 5. مدل تجاری یک سرویس انتخاب شده از یک شرکت الکترونیکی 6. خلاصه
چکیده – اقتصاد مدرن نه تنها بر اساس سرمایه و منابع انسانی است بلکه بر اساس اطلاعاتی است که شرکت ها از آن برخوردارند. اطلاعات مناسب در زمان مناسب می تواند توسعه و موقعیت رقابتی قوی یک شرکت را در بازار تعیین کند، در حالی که عدم وجود چنین اطلاعاتی ممکن است حتی منجر به شکست آن شود. یک استراتژی و ابزار مناسب برای تجارت الکترونیکی که برای ویژگی های این نوع تجارت مناسب است و به طور مناسب استفاده می شود، تأثیر مثبتی بر موفقیت سازمانی دارد. هدف از این مقاله نشان دادن ابزارهای کنونی مدرن مورد استفاده در تجارت الکترونیکی در زمینه افزایش پوشش و فروش محصولات و خدمات مختلف، با اشاره خاص به شناخت یک نام تجاری خاص است. نویسندگان تلاش می کنند تا راه حل های مدل تجارت خدمات انتخابی و ارائه شده توسط یک تجارت الکترونیک را که یک پیشروی لهستان در نرم افزار فروشگاه الکترونیکی بوده و نیز منابعی از شیوه های مناسبی که نحوه عمل برای ارائه خدمات به صورت بهینه با استفاده از ارتباطات ITرا تعریف می کند ارائه دهند.
The modern economy is based not only on capital and human resources, but above all on information that enterprises possess. The right information at the right time may determine the development and strong competitive position of an enterprise on the market, whereas lack of such information may even lead to its failure. A properly developed e-business strategy and tools that are well suited for the specificity of this type of business and appropriately used have a positive impact on an enterprise's success. The aim of the paper is to indicate the existing, modern tools used in e-business in the aspect of increasing the coverage and sales of the different products and services, with special reference to recognition of a specific brand. The authors attempt to present business model solutions of a selected service offered by an e-business which is a Polish leader in e-shop software, as well as resources of good practices defining how to act to provide services in an optimal way using IT communication.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.