دانلود ترجمه مقاله نقش واسط ارزش میراث فردی درک شده بین مولد بودن عامل مصرف کننده و نگرش ها

عنوان فارسی

نقش واسط ارزش میراث فردی درک شده بین مولد بودن عامل مصرف کننده و نگرش ها و قصد خرید در راستای برندهای لوکس

عنوان انگلیسی

Mediational role of perceived personal legacy value between consumer agentic generativity and attitudes/buying intentions toward luxury brands

کلمات کلیدی :

  برندهای لوکس؛ ارزش درک شده برندهای لوکس؛ ارزش میراث شخصی؛ مولد بودن مصرف کننده؛ مولد بودن عامل

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 43
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری: این مقاله روی نقش ارزش میراث شخصی برای مصرف کنندگان مولد عامل با توجه به نگرش ها و تمایلات آنها برای خرید برندهای لوکس متمرکز شده است. اولین مشارکت و سهم این مقاله، توسعه مقیاس معیاری برای ارزش میراث شخصی درک شده می باشد. این معیار قابل اعتماد و روش جدید، مرتبط با ساختارهای تئوریکی برندهای لوکس بوده (کیفیت، منحصر به فردی، لذت گرایی، قدرت) و بنابراین، می تواند برای درک بهتر این موضوع استفاده شود که چه چیزی می تواند به عنوان برند لوکس در نظر گرفته شود. در واقع، اولین نتایج در استفاده از سه برند ساعت نشان داد که ارزش میراث شخصی درک شده می تواند به تبعیض بین برندها از نظر درجه لوکس بودن کمک کند، در این بین برند پتک فیلیپ به عنوان لوکس ترین برند در نظر گرفته شد. علاوه بر این، یکی از مهم ترین یافته های این تحقیق، نقش واسط ارزش میراث شخصی درک شده در کمک به تشریح این موضوع است که چرا مصرف کنندگان مولد، نگرش مثبتی را به یک برند ساعت مفروض و نیز قصد خرید بالا از آن برند را توسعه می دهند. این یافته ها، ارتباط ارزش میراث شخصی درک شده در مقالات بازاریابی برند لوکس را نشان دادند که می توان از آنها برای بهبود مدل های توسعه یافته قبلی استفاده کرد (به عنوان مثال، ویگنرون و جانسون، 2004). سهم دیگر این مقاله، تایید مولد بودن عامل مصرف کننده در قالب معیار بخش بندی بالقوه برای صنعت لوکس می باشد. از آنجایی که مصرف کنندگان مولد عامل تمایل دارند تا در خاطرات نسل های آینده باقی بمانند، برندهای لوکس می توانند آنها در نیل به این هدف کمک کنند و این موضوع به دلیل روشی است که آنها در قالب میراث شخصی منتقل می کنند و ارزش آن را حفظ می نمایند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusion: This article focuses on the role of personal legacy value for agentic generative consumers with regard to their attitudes and buying intentions for luxury brands. A first contribution of this study is the development of a measurement scale for perceived personal legacy value. This new parsimonious and reliable measure is correlated with theoretically- related constructs of brand luxuriousness (quality, uniqueness, hedonism, power), and thus can be used to better understand what can be conceived as a luxury brand. Indeed, the first results using three brand watches show that perceived personal legacy value can help discriminate brands in terms of degree of luxury, Patek Philippe being considered a very high-end luxury watch. Moreover, one of the major findings of this research is the mediating role of perceived personal legacy value in helping to explain why agentic generative consumers develop positive attitudes toward a given luxury watch brand, as well a higher intention to buy said brand. Those findings demonstrate the relevance of perceived personal legacy value in the luxury marketing literature, which can improve previously-developed models (e.g., Vigneron & Johnson, 2004). Another contribution of this study is the validation of consumer agentic generativity as a potential segmentation criterion for the luxury industry. Because highly agentic generative consumers are inclined to wanting to live eternally in future generations' memories, luxury brands might enable them to do so because of the way they can be passed on and retain value in the form of personal legacy.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 7 و 8 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش واسط ارزش میراث فردی درک شده بین مولد بودن عامل مصرف کننده و نگرش ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi