دانلود ترجمه مقاله یک بررسی اکتشافی از درک مصرف کننده از برند لوکس
عنوان فارسی |
یک بررسی اکتشافی از درک مصرف کننده: برند لوکس مقرون به صرفه چیست؟ |
عنوان انگلیسی |
An exploratory study of consumers’ perceptions: What are affordable luxuries? |
کلمات کلیدی : |
  لوکس؛ لوکس مقرون به صرفه؛ مصرف لذت گرایانه؛ هزاره |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 36 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بحث و بررسی
بحث و بررسی: هدف این مطالعات، بررسی این موضوع است که آیا مصرف کنندگان سالانه، درکی از مفهوم برندهای لوکس مقرون به صرفه و نحوه تشخیص این برندهای مقرون به صرفه از محصولات لوکس دیگر را داشته اند یا نه. سال هاست که کارشناسان و محققین صنعتی، محصولات لوکس چندسطحی را به عنوان محصولاتی برتر تعریف می کنند. با این حال، گزارش های صنعتی و مقالات شروع به استفاده از عبارت لوکس مقرون به صرفه برای برجسته سازی افزایش محبوبیت این کالاها، محصولات مد، و غذاهای لوکس کرده اند (گارمن، 2016). به منظور به دست آوردن درکی بهتر از معانی پشت مفهوم برندهای لوکس مقرون به صرفه، ما درک سالیانه مصرف کنندگان در مورد این محصولات، موع محصولات طبقه بندی شده و فاکتورهای قیمت گذاری را آنالیز کرده ایم. ما یک سری یافته های کلیدی در این زمینه را گزارش داده ایم. اولا، مشارکت کنندگان، کالاهای لوکس مقرون به صرفه را به عنوان کالاهایی غیر ضروری، با کیفیت بالا، و مرتبط با وضعیت تعریف کرده اند. علاوه بر این، محصولاتی که بیشترین ارتباط را با این مفاهیم دارند مربوط به محصولات صنعت مد، جواهرات و عطرها بوده اند. یکی دیگر از موضوعات مهمی که از این داده ها حاصل شده این است که درک مشارکت کنندگان از این محصولات لوکس مقرون به صرفه، ضرورتا مرتبط با انحصاری بودن آنها نیست، و مربوط به کالاهای لوکس می باشد. به عنوان مثال، برخی از مشارکت کنندگان انتظار داشته اند که محصولات به صورت منقی ای تولید شده و قیمت هایی اقتصادی تر داشته باشند. جالب توجه است که مشارکت کنندگان به این کالاها به هنوان کالاهای لوکس مقرون به صرفه اشاره کرده و این موضوع اغراق آمیز می دانند (به عنوان مثال، قهوه مخصوص). دوما، درک مردم از کالاهای لوکس مقرون به صرفه مرتبط با درک آنها از قیمت ها و نحوه قیمت گذاری محصولات می باشد. مطالعه دوم نشان داده که کالاهای لوکس مقرون به صرفه باید کیفیتی مشابه با محصولات لوکس داشته باشند، هر چند که هزینه های هزاره نیز باید در این زمینه مدنظر قرار گیرد.
Discussion: The purpose of these studies was to investigate whether millennial consumers had an understanding of the concept of affordable luxuries and how they distinguished affordable luxury products from luxury products. For years, industry experts and scholars have defined entrylevel luxury products as “premium” products. However, industry reports and news articles have begun to use the term “affordable luxury” to highlight the rise in popularity of durable goods (e.g., homes), fashion products, and food (e.g., Gaerman, 2016). To gain an understanding of the meaning behind an affordable luxury, we analyzed millennial consumers’ perceptions about these products, the type of products they categorize as such, and how price factors into their perceptions. We report several key findings. First, participants defined affordable luxuries as unnecessary, high-quality, and status-granting products. Further, the products most associated with this concept were fashion items, jewelry, and fragrances. Another major theme that emerged from the data is that participants’ perceptions of these affordable luxury products were not necessarily related to exclusivity, as was the case with luxury goods. For example, some participants, expected the product to be produced regionally to make the price more affordable. Interestingly, participants made reference to commodities (e.g., specialty coffee) as affordable luxuries one could “splurge on” every so often. Second, people's perceptions of affordable luxuries are tied to their price perceptions. The second study revealed that an affordable luxury should offer the same quality as a luxury product, although it should be within millennials’ spending capabilities.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.