دانلود ترجمه مقاله نقش عناصر برند در برندسازی مقصد
عنوان فارسی |
نقش عناصر برند در برندسازی مقصد |
عنوان انگلیسی |
The role of brand elements in destination branding |
کلمات کلیدی : |
  برندگذاری مقصد؛ برندهای مکانی؛ هویت مقصد؛ نام؛ تگ لاین (عبارت تبلیغاتی)؛ لوگو (نشان واره) |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی؛ مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 72 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. چارچوب مفهومی و پیشنهادات 4. روش شناسی پژوهش 5. نتایج و بحث 6. نتیجه گیری 7. محدودیت ها و جهت گیری های پژوهشی آتی
چکیده - این مقاله ، سهم عناصر نمادین استفادهشده معمول – یعنی نام مقصد، لوگو و تگ لاین – برای ایجاد برند مقصد را ارزیابی می نماید. چارچوب مفهومی ،با ترکیب نمودن پیشنهادها در مورد نقش و اهمیت عناصر نمادین برند برای برندهای تجاری با توجه به نوشتارهای برندگذاری مقصد و مکانی توسعه یافته است، که به ویژه رویکرد مبتنی بر هویت اخیر برای برندهای مکانی را ترسیم می نماید. این مقاله تحقیق میدانی را گزارش می دهد که چارچوب نظری را به منظور بررسی درک بازدیدکنندگان از یونان عملی می سازد. اگرچه نام به وضوح دارای تاثیر به سزایی است، با این حال اثبات شده که ترکیب کلی المان های نمادین در برندسازی، محدود هستند. این موضوع نشان می دهد که مقاصد باید جنبه های دیگر اقدامات برندینگ را نیز در اولویت قرار دهند.
This article evaluates the contribution of commonly used symbolic elements – namely destination name, logo and tagline – to the establishment of the destination brand. The conceptual framework is developed combining suggestions on the role and significance of symbolic brand elements for commercial brands with the literature on destination and place branding, drawing particularly on the recent identity-based approach to place brands. The article reports on field research that operationalized the theoretical framework to examine the perceptions of visitors to Greece. Although the name is clearly more influential, the overall contribution of the symbolic elements to the brand is proven to be limited. This implies that destinations need to prioritise other aspects of the branding effort.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.