دانلود ترجمه مقاله برندینگ گیج کننده؟ بررسی شیوه های برندینگ مکان

عنوان فارسی :

برندینگ گیج کننده؟ بررسی شیوه های برندینگ مکان در میان متخصصین مدیریت مکان

عنوان انگلیسی :

Confused branding? An exploratory study of place branding practices among place management professionals

کلمات کلیدی :

  برندینگ مکان؛ مدیریت مکان؛ برنامه ریزی استراتژیک؛ مدیریت مراکز شهری؛ حوزه های بهبود کسب و کار؛ خرده فروشی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 100
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
32,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و نتیجه گیری 6. محدودیت های پژوهش و نیازهای تحقیقاتی آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله

Although the knowledge about place branding and place management is growing, there is a substantial gap in the understanding of place branding among professionals responsible for the management of town and city centres, including private-public partnership formats such as business improvement districts (BIDs). This exploratory study addresses this knowledge gap through in-depth interviews with key professionals in England, Wales, Northern Ireland and the Republic of Ireland. The results suggest that the strategic potential of place branding is negatively affected by a focus on operational thinking, which hinders innovation towards more holistic approaches to place management. Further quantitative research is needed to elaborate on these findings across the UK, Ireland and other countries to enhance the understanding of the uses and interpretations of place branding among town and city managers.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اگرچه دانش مربوط به برندینگ مکان و مدیریت مکان در حال رشد است، با این حال شکاف های قابل توجهی در زمینه درک برندینگ مکان بین متخصصین مسئول مدیریت شهرستان ها و مراکز شهری از جمله هیئت های مشارکت خصوصی و دولتی مانند حوزه های بهبود کسب و کار (BIDs) وجود دارد. این مطالعه، این شکاف علمی را از طریق مصاحبه هایی دقیق با متخصصین کلیدی در انگلستان، ولز، ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند مورد خطاب قرار داده است. نتایج نشان می دهند که پتانسیل های استراتژیک برندینگ مکان به طور منفی تحت تأثیر تمرکز روی تفکر عملیاتی است که مانع از نوآوری های بیشتر در زمینه رویکردهای مربوط به مدیریت مکان می شود. پژوهش های کمی و عددی بیشتری برای تشریح این یافته ها در سراسر انگلستان، ایرلند و کشورهای دیگر به منظور افزایش درک استفاده از کارآفرینی برندینگ مکان در میان مدیران شهری مورد نیاز می باشد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 32,500 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله برندینگ گیج کننده؟ بررسی شیوه های برندینگ مکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.