دانلود ترجمه مقاله برندینگ گیج کننده؟ بررسی شیوه های برندینگ مکان
عنوان فارسی |
برندینگ گیج کننده؟ بررسی شیوه های برندینگ مکان در میان متخصصین مدیریت مکان |
عنوان انگلیسی |
Confused branding? An exploratory study of place branding practices among place management professionals |
کلمات کلیدی : |
  برندینگ مکان؛ مدیریت مکان؛ برنامه ریزی استراتژیک؛ مدیریت مراکز شهری؛ حوزه های بهبود کسب و کار؛ خرده فروشی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 100 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و نتیجه گیری 6. محدودیت های پژوهش و نیازهای تحقیقاتی آتی
چکیده – اگرچه دانش مربوط به برندینگ مکان و مدیریت مکان در حال رشد است، با این حال شکاف های قابل توجهی در زمینه درک برندینگ مکان بین متخصصین مسئول مدیریت شهرستان ها و مراکز شهری از جمله هیئت های مشارکت خصوصی و دولتی مانند حوزه های بهبود کسب و کار (BIDs) وجود دارد. این مطالعه، این شکاف علمی را از طریق مصاحبه هایی دقیق با متخصصین کلیدی در انگلستان، ولز، ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند مورد خطاب قرار داده است. نتایج نشان می دهند که پتانسیل های استراتژیک برندینگ مکان به طور منفی تحت تأثیر تمرکز روی تفکر عملیاتی است که مانع از نوآوری های بیشتر در زمینه رویکردهای مربوط به مدیریت مکان می شود. پژوهش های کمی و عددی بیشتری برای تشریح این یافته ها در سراسر انگلستان، ایرلند و کشورهای دیگر به منظور افزایش درک استفاده از کارآفرینی برندینگ مکان در میان مدیران شهری مورد نیاز می باشد.
Although the knowledge about place branding and place management is growing, there is a substantial gap in the understanding of place branding among professionals responsible for the management of town and city centres, including private-public partnership formats such as business improvement districts (BIDs). This exploratory study addresses this knowledge gap through in-depth interviews with key professionals in England, Wales, Northern Ireland and the Republic of Ireland. The results suggest that the strategic potential of place branding is negatively affected by a focus on operational thinking, which hinders innovation towards more holistic approaches to place management. Further quantitative research is needed to elaborate on these findings across the UK, Ireland and other countries to enhance the understanding of the uses and interpretations of place branding among town and city managers.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 3 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.