دانلود ترجمه مقاله برندینگ گیج کننده؟ بررسی شیوه های برندینگ مکان

عنوان فارسی

برندینگ گیج کننده؟ بررسی شیوه های برندینگ مکان در میان متخصصین مدیریت مکان

عنوان انگلیسی

Confused branding? An exploratory study of place branding practices among place management professionals

کلمات کلیدی :

  برندینگ مکان؛ مدیریت مکان؛ برنامه ریزی استراتژیک؛ مدیریت مراکز شهری؛ حوزه های بهبود کسب و کار؛ خرده فروشی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 100
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و نتیجه گیری 6. محدودیت های پژوهش و نیازهای تحقیقاتی آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اگرچه دانش مربوط به برندینگ مکان و مدیریت مکان در حال رشد است، با این حال شکاف های قابل توجهی در زمینه درک برندینگ مکان بین متخصصین مسئول مدیریت شهرستان ها و مراکز شهری از جمله هیئت های مشارکت خصوصی و دولتی مانند حوزه های بهبود کسب و کار (BIDs) وجود دارد. این مطالعه، این شکاف علمی را از طریق مصاحبه هایی دقیق با متخصصین کلیدی در انگلستان، ولز، ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند مورد خطاب قرار داده است. نتایج نشان می دهند که پتانسیل های استراتژیک برندینگ مکان به طور منفی تحت تأثیر تمرکز روی تفکر عملیاتی است که مانع از نوآوری های بیشتر در زمینه رویکردهای مربوط به مدیریت مکان می شود. پژوهش های کمی و عددی بیشتری برای تشریح این یافته ها در سراسر انگلستان، ایرلند و کشورهای دیگر به منظور افزایش درک استفاده از کارآفرینی برندینگ مکان در میان مدیران شهری مورد نیاز می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Although the knowledge about place branding and place management is growing, there is a substantial gap in the understanding of place branding among professionals responsible for the management of town and city centres, including private-public partnership formats such as business improvement districts (BIDs). This exploratory study addresses this knowledge gap through in-depth interviews with key professionals in England, Wales, Northern Ireland and the Republic of Ireland. The results suggest that the strategic potential of place branding is negatively affected by a focus on operational thinking, which hinders innovation towards more holistic approaches to place management. Further quantitative research is needed to elaborate on these findings across the UK, Ireland and other countries to enhance the understanding of the uses and interpretations of place branding among town and city managers.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 3 فایل ورد ترجمه)

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله برندینگ گیج کننده؟ بررسی شیوه های برندینگ مکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi