دانلود ترجمه مقاله هویت فعال و مسئولیت پذیر برند: رابطه با تجربه برند
عنوان فارسی |
هویت فعال و مسئولیت پذیر برند: رابطه با تجربه برند و ساختارهای کلیدی رابطه |
عنوان انگلیسی |
Responsible and active brand personality: On the relationships with brand experience and key relationship constructs |
کلمات کلیدی : |
  تجربه برند؛ هویت برند؛ رضایت؛ اعتماد؛ وفاداری برند |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 68 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات و فرضیات 3. روش ها 4. نتایج 5. نتیجه گیری 6. محدودیت ها و مطالعات آتی
محدودیت ها و مطالعات آتی: این مقاله، تشریح و توصیفی از ابعاد مختلف تجربه برند و نام تجاری ارائه داده که کمک شایانی به ساخت هویتی فعال و مسئولیت پذیر می کند. علاوه بر این، این مقاله شواهد تجربی اولیه ای را ارائه داده که طبق آن، هویت (مسئولیت پذیری و فعال بودن) در ساخت ساختارهای ارتباطات کلیدی بسیار مهم و حائر اهمیت می باشد. در ابتدا، نیمی از پاسخ دهندگان در این مقاله مشتریان نسل جوان Y بودند. اگرچه استدلال شده که نسل جوان Y، بخش بطزگ و پرسود بازار می باشد (نوروم، 2008)، با این حال تحقیقات بیشاری باید به بررسی چارچوبی مفهومی بپردازند که نسل های مختلف را پوشش دهد. دوما، این مطالعه محدود به فرهنگ و بازاری واحد شده است (اسپانیا). از این رو، تعمیم نتایج باید از طریق بررسی فرهنگ های دیگر در مطالعات آتی افزایش یابد. سوما، مطالعه کنونی، آیتم های معکوس را در سه بعد تجربه برند حذف کرده است (یعنی، حسگری، رفتاری و فکری). تحقیقات آتی باید این موارد را به دقت مورد توجه قرار دهند. در ادامه، ما معتقدیم که بررسی متغیرهایی که می تواند نقش واسطی در ارتباط بین تجربه برند، هویت برند و ساختارهای کلیدی ارتباطی داشته باشند بسیار مهم و ارزشمند است. به عنوان مثال، مند، بولتون و بیتنر (2013) بیان کرده اند که مشتریان با سبک ها و استایل های دلبستگی مختلف، واکنش های متفاوتی را در فعالیت های ارتباطی در رابطه با برند خواهند داشت. علاوه بر این، تحقیقات آتی می توانند شامل احساسات مثبت و منفی باشند زیرا می توانند رابطه با رضایت و وفاداری را تعدیل کنند (لی و همکاران، 2009).
Limitations and future studies: This study provides explanation on the dimensions of brand experience that help in building responsible and active personality. Moreover, this study presents initial empirical evidence on which personality (responsibility or activity) is more important in building key relationship constructs. However, it is not without its limitations. First, half of the respondents in this study are young Generation Y consumers. Although it has been argued that young Generation Y is a large and lucrative market segment (Norum, 2008), further research should test the conceptual framework that covers different generations. Second, this study is bound by a single market and culture (i.e., Spanish). Hence, the generalizability of the results should be increased through investigating other culture in the future studies. Third, the present study eliminated the reversed items on three dimensions of brand experience (i.e., sensory, behavioral, and intellectual). Future research should pay attention to the wording of these reversed items carefully. Next, we believe that it is noteworthy to further investigate variables that might moderate the link between brand experience, brand personality, and key relationship constructs. For instance, Mende, Bolton, and Bitner (2013) argue that consumers with different attachment style will act differently to the relationship activities being offered by a brand. Furthermore, future studies could also include consumers' positive and negative emotions since these are found to mediate the relationship to satisfaction and loyalty (Lee et al., 2009).
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.