دانلود ترجمه مقاله ساخت یک برند انسانی: انحراف انسان پنداری نام تجاری
عنوان فارسی |
ساخت یک برند انسانی: انحراف انسان پنداری نام تجاری |
عنوان انگلیسی |
Building a human brand: Brand anthropomorphism unravelled |
کلمات کلیدی : |
  انسان پنداری برند؛ برند انسانی؛ اصالت برند؛ نظریه ملایمت و شایستگی؛ مدل برند انسانی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 31 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. نیاز به انسان پنداری در برندینگ 2. انسان پنداری برند چیست؟ 3. نظریه ملایمت و شایستگی 4. ملایمت و شایستگی در برندها 5. ادراک برند از ملایمت و شایستگی 6. نحوه ایجاد یک برند انسانی 7. مزایای برند
مزایای برند: همانطوری که نتایج مشخصه ها و نگرش های ساخت و نیز معتبر سازی نام تجاری و برند نشان می دهد، برند می تواند یک سری مزایای ارزشمند را نیز تجربه کرده و به همراه داشته باشد. مشتریان و مصرف کنندگان، برند را در داشتن شهرت و اعتباری خوب دیده و درک می کنند. آنها رابطه برند و مصرف کننده را بهبود بخشیده و وفاداری به برند را افزایش می دهند. این ها یک سری از مزایای نهایی داشتن یک برند انسانی است. شهرت و اعتبار، مشتقی از تصویر سهامداران از برند در طول یک دوره زمانی می باشد. هرچقدر که برند انسانی بیشتر توسط مشتریان و ذینفعان درک شود، احتمال معتبر شدن و محبوبیت یک نام تجاری نیز افزایش می یابد. علاوه بر این، مشتریان بیشتر تمایل دارند تا با برند در ارتباط باشند. مزیت دیگر انسانی تر کردن یک نام تجاری، احتمال افزایش وفاداری مصرف کننده است که معیار مهمی برای افزایش فروش و نیز تکرار خرید می باشد. HBM خلاصه ای از نحوه ساخت برندهای انسانی در سطوح عملیاتی را ارائه می دهد. اگرچه تمامی بخش ها در یک سازمان در توسعه و پیشبرد این موضوع دخیل هستند، با این حال سرپرست برند شرکت در بخش بازاریابی باید این زمینه را بیشتر هدایت کرده و تحت کنترل داشته باشد. بهترین سناریو این است که با گذشت زمان، فلسفه های HBM مستحکم تر شده و پیاده سازی آن به ماهیت دوم رهبری سازمان تبدیل می گردد.
Brand benefits: As the result of building traits and attributes, as well as making the brand authentic, the brand experiences a number of valuable benefits. Consumers perceive the brand to have a good reputation; they have improved customer-brand relationships and increased brand loyalty. These are the ultimate benefits of having a human brand. Reputation is a result of stakeholder images of the brand over time. The more human the brand is perceived to be by customers and other stakeholders, the greater the chance of its brand reputation being favorable. In addition, consumers are more likely to want to have a relationship with the brand. Another benefit of making the brand more human is the likelihood of increasing consumer loyalty, an important criterion for increased sales through repeat purchases. The HBM provides an outline of how human brands can be built at a practical level. Although all departments in an organization are involved in its development, the Chief Brand Officer or the Chief Marketing Officer at a corporate level should drive it. The best-case scenario is that with time and practice, the philosophies of the HBM become so entrenched that its implementation becomes second nature to leadership and the entire organization.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.