دانلود ترجمه مقاله ادراک دیگران، ذهن آگاهی و تجربه برند در خرده فروشی

عنوان فارسی

ادراک دیگران، ذهن آگاهی و تجربه برند در محیط خدمات خرده فروشی

عنوان انگلیسی

Perceptions of others, mindfulness, and brand experience in retail service setting

کلمات کلیدی :

  ادراک مشتریان دیگر؛ ذهن آگاهی؛ تجربه برند خدمات

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 68
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. توسعه مفهومی و فرضیات 3. تاثیر واسط ذهن آگاهی 4. تاثیر تجربه برند خدمات بر رفتارهای بازاریابی شفاهی 5. روش تحقیق و جمع آوری داده ها 6. آنالیز داده ها و یافته ها 7. نتیجه گیری و مفاهیم 8. محدودیت ها و جهت گیری تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری و مفاهیم: حضور انسان های دیگر در یک محیط خدماتی روی تجربه بسیاری از مشتریان تاثیر خواهد گذاشت. این که آیا این تاثیر مثبت خواهد بود یا منفی بستگی به ظاهر و رفتار مشتریان دیگر دارد. تحقیق انجام شده توسط بروکاتو و همکاران (2012) سه بعد را شناسایی کرده که درک مشتریان دیگر (OCP) یعنی شباهت و ظاهر فیزیکی و رفتار آنها را تعیین می کند. بر اساس این موضوع، تحقیق فعلی سه هدف دارد: i) بررسی تاثیر این سه بعد OCP روی تجربه برند خدمات مشتری (SBE) ii) بررسی نقش توجه در قالب واسطی بین OCP و SBE، iii) بررسی تاثیر SBE روی رفتار WOM فرد. از نظر هدف اول، مشخص شده است که هر سه بعد OCP، تاثیر مثبتی روی تجربه فردی در برند خدمات دارند. یافته های این مطالعه با تئوری ارائه شده توسط لیبای و همکاران (2010)، زانگ (2010) و چن و همکاران (2011) همخوانی داشته و در آنها تئوری یادگیری مشاهده محور برای بررسی نحوه یادگیری ما از تماشای دیگران مورد استفاده قرار گرفته است. بدون شک، مشتریان دیگران را به دقت مشاهده کرده و از این اطلاعات برای یادگیری فرآیندها و هنجارهای پذیرفته شده استفاده خواهند کرد. با این حال، این مطالعه به بسط این تئوری پرداخته و به نظر می رسد که این موضوع اولین شاهد و مدرکی باشد که مشاهده ابعاد OCP در آن برای هدایت درک افراد و ارزیابی برند خدمات مورد استفاده قرار گرفته است. هدف دوم، تعیین این موضوع است که آیا OCP، تاثیر غیرمستقیمی روی SBE از طریق سطح فردی ذهنیت دارد یا نه. ذهنیت در بین مقالات بازاریابی توسط لانگر (1989) معرفی شده و سپس توسط براون و رایان (2003) بسط داده شد که این افراد ذهنیت را به عنوان حالتی مفهومی تعریف کردند که به واسطه توجه بیشتر و آگاهی از محیط های فعلی مشخص می شود. یافته های این پژوهش حاکی از تاثیر OCP روی حالت فردی ذهنیت و نیز واسطه ای بین OCP و SBE می باشند. این موضوع می تواند به عنوان اولین شاخص قلمداد گردد که ذهنیت به عنوان واسطی بین OCP و SBE است. این موضوع ممکن است حاکی از این حقیقت باشد که ذهنیت دارای تاثیر آرام بخشی روی احساسات منفی است، این موضوع توسط فترمن و همکاران (2010) نشان داده شده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusion and implications: The presence of other humans in a service environment will influence the experience for many customers. Whether this influence is positive or negative depends largely on the appearance and behavior of the other customers. Research by Brocato et aL (2012) identified three dimensions that determine the perception of other customers (OCP), namely their similarity, their physical appearance and their behavior. Based on this, the current research had three objectives: i) To examine the influence of these three OCP dimensions on a customer's service brand experience (SBE) ii) investigate the role of mindfulness as a mediator between OCP and SBE iii) test the effect of SBE on intended WOM behavior. In terms of the first objective, all three OCP dimensions were found to have a positive influence on an individuals service brand experience. The findings from the study fit with the theory provided by Libai et al. (2010), Zhang (2010) and Chen et al. (2011) where observational learning theory was used to explain how we learn from watching others. No doubt, consumers will observe others in a retail or service setting and use that information to learn processes, service functionality and accepted norms. However, the current study has extended this theory, as it appears to be the first evidence that observation of the OCP dimensions is used to guide an individual's understanding and evaluation of a service brand. The second objective was to determine whether OCP has an indirect effect on SBE via an individual's level of mindfulness. Mindfulness was introduced in the marketing literature by Langer (1989) and later expanded by Brown and Ryan (2003) who defined mindfulness as both a state and trait concept that is characterized by enhanced attention and awareness of the current environment. The findings from the current study indicate not only does OCP influence an individual's state of mindfulness, the resulting mindfulness mediates the relationship between OCP and SBE. This would appear to be the first indication that mindfulness mediates the OCP-SBE relationship. This may be due to the fact mindfulness has a calming influence on neuroticism and negative emotions, as per Fetterman et aL (2010).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 13 و 14 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ادراک دیگران، ذهن آگاهی و تجربه برند در خرده فروشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پانزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi