دانلود ترجمه مقاله چارچوب مبتنی بر منبع برای مدیریت راهبردی هویت

عنوان فارسی

یک چارچوب مبتنی بر منبع برای مدیریت راهبردی هویت

عنوان انگلیسی

A resource-based framework for strategically managing identity

کلمات کلیدی :

  استراتژی؛ دیدگاه مبتنی بر منبع؛ هویت سازمانی؛ کار هویت؛ چارچوب

درسهای مرتبط مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 94
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مزیت رقابتی پایدار 3. RBV شرکت 4. مدل 5R مربوط به فرآیندهای هویت سازمانی 5. چارچوب مدیریت راهبردی هویت 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: هدف این مقاله، ترکیبی از یک دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت با مدل 5R «فرآیندهای هویت سازمانی»، برای حصول یک «چارچوب مدیریت هویت استراتژیک» جدید برای کمک به سازمان ها در کشف، تحلیل و بهینه سازی هویت خود به عنوان منبعی برای خلق مزیت رقابتی پایدار می باشد. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: این مقاله مفهومی بر بررسی ادبیات در مورد مزیت رقابتی پایدار، دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت و مدل 5R «فرآیندهای هویت سازمانی»، تاکید داشت. یافته ها: بین مدل VRIO و مدل 5R فرایندهای هویت سازمانی، اشتراکاتی پیدا شد. یک چارچوب مدیریت هویت استراتژیک جدید خلق شد و یک مطالعه موردی برای نشان دادن کاربرد آن استفاده گردید. محدودیت ها/دلالت های پژوهش برای اعتبار یابی، تایید و گسترش استفاده و کاربرد از این چارچوب جدید درون سازمان، پژوهش های بیشتری نیاز است. دلالت های عملی: پیش بینی می شود که این چارچوب، برای مدیران سطح متوسط بسیار مفید است، زیرا وظیفه آنها تبدیل و انتقال استراتژی های سطح بالا به عمل و هدایت کارکنان سطح پایین به سمت انجام ادعهای هویت جدید یا وفق داده شده، می باشد. اصالت/ارزش: اگرچه پژوهش های هویت سازمانی فراوانی وجود دارد، اما یک چارچوب برای ارزیابی ادعاهای هویت به هدف دست یابی به مزیت رقابتی نیاز بود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: The purpose of this paper is to blend a resource-based view of the firm with the 5R Model of Organizational Identity Processes to offer a new Strategic Identity Management Framework to help organizations uncover, analyze and optimize their identity as a resource for creating sustainable competitive advantage. Design/methodology/approach: This conceptual paper relied upon an examination of literature about sustainable competitive advantage, the resource-based view of the firm and the 5R Model of Organizational Identity Processes. Findings: Synergies were found between the VRIO model and the 5R Model of Organizational Identity Processes. A new Strategic Identity Management Framework was created and a case study was used to illustrate its application. Research limitations/implications: Research is needed to validate, confirm and extend the use and application of the new framework within organizations. Practical implications: The framework is anticipated to be particularly useful for middle managers because they are tasked with translating high-level strategies into action and leading lower level employees toward enacting the new or adapted identity claims. Originality/value: Although ample organizational identity research exists, a framework for assessing identity claims for the purpose of achieving competitive advantage was lacking.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله چارچوب مبتنی بر منبع برای مدیریت راهبردی هویت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 20 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi