دانلود ترجمه مقاله بررسی رابطه بین مشکلات با فناوری و ارزیابی دانشجویان کارشناسی ارشد از دوره های آموزشی آنلاین
عنوان فارسی |
بررسی رابطه بین مشکلات با فناوری و ارزیابی دانشجویان کارشناسی ارشد از دوره های آموزشی آنلاین |
عنوان انگلیسی |
The relationship between problems with technology and graduate students’ evaluations of online teaching |
کلمات کلیدی : |
  مشکلات فناوری؛ دوره های آنلاین؛ ارزیابی مدرسان |
درسهای مرتبط | مدیریت فناوری اطلاعات |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2005 | تعداد رفرنس مقاله : 18 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. روش ها 3. نتایج و بحث
هدف از این مطالعه تعیین این مسئله اسن که آیا مشکلات مربوط به تکنولوژی که دانشجویان کارشناسی ارشد در کلاس های آنلاین تجربه می کنند، مرتبط با ارزیابی آنها از مدرسانشان است یا خیر. در این بررسی، 131 دانشجوی کارشناسی ارشد از کالج آموزش و پروش، مشارکت نمودند. دانشجویان از 19 بخش از پنج دوره مختلف آنلاین انتخاب شدند. در این دوره ها، داده ها، بر اساس تست هایی که بر روی دانشجویان انجام گرفت، جمع آوری گردید، و با مدرسانشان از طریق چت روم ها، مباحثه ها، و ایمیل مشارکت نمودند. در این بررسی از مقیاس ارزیابی تدریس در دانشگاه برای سنجش ادراک دانشجویان از میزان اثربخشی تدریس استفاده شد. دومین ابزار که مشکلات فنی دانشجویان در دوره آنلاین و اثرات مضر این مشکلات را در یادگیری دانشجویان مورد ارزیابی قرار داد، "بررسی تجارب دانشجو در دوره های آنلاین" نام داشت. متغیر جدیدی با نام نمره ی اثر ایجاد گردید. نمره اثر حاصلضرب اثر مضر و متناوب هر فعالیت بود. نتایچ نشان دهنده یک رابطه ی مثبت می باشد (r of .26, p =.003) و نشان می دهد دانشجویانی که با مشکلات فنی مواجه می شدند و یا مشکلاتی که مانع از یادگیری آنها شود را تجربه نموده بودند، بیشتر مدرسان و دوره ها را ارزیابی نمودند.
In this study the intent was to determine if the problems with technology that graduate students experience in online classes is related to their evaluations of their instructors. Participants included 131 graduate students in a College of Education. They were from 19 sections of five different online courses. In these courses, students took tests, found information, and participated in chat rooms, discussions, or emails with instructors. A university teaching evaluation scale was used in this study to measure students’ perceptions of teaching effectiveness. A second instrument called Survey of Student Experiences in Online Courses measured technological problems students experienced in the online course and the detrimental effect these problems might have had on students’ learning. A new variable was created and called impact score. This was the product of the frequency and detrimental effect for each activity. Results showed a positive relationship (r of .26, p =.003) which indicated that the more frequently students experienced technology problems or the more severely their problems impeded learning, the higher they evaluated the instructor and the course.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.