دانلود ترجمه مقاله تاثیر نوآوری بر مدل کسب و کار: آنالیز اکتشافی یک آژانس مسافرتی کوچک
عنوان فارسی |
تاثیر نوآوری بر مدل کسب و کار: آنالیز اکتشافی یک آژانس مسافرتی کوچک |
عنوان انگلیسی |
The Impact of Innovations on the Business Model: Exploratory Analysis of a Small Travel Agency |
کلمات کلیدی : |
  مدل کسب و کاری؛ نوآوری؛ مطالعه موردی؛ شرکت کوچک؛ صنعت گردشگری |
درسهای مرتبط | مدیریت نوآوری ؛ مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : الزویر |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 18 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقاله 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی
چکیده – هدف این مقاله اکتشافی، آنالیز نوآوری های معرفی شده توسط یک آژانس مسافرتی کوچک و تاثیر آن روی مدل کسب و کاری شرکت در زمینه خاصی از یک معدن نمک در رومانی می باشد. به طور خاص، هدف این مقاله، آنالیز مدل کسب و کاری یک شرکت کوچک است که یک نوآوری واحد را معرفی نکرده است. یک مطالعه موردی، داده های غنی جداسازی شده توسط کارآفرین و تصمیمات تبادلاتی تاثیرگذار روی مدل کسب و کاری را ارائه داده است. این مقاله، تاثیرات تصمیمات کارآفرین را به منظور پیاده سازی در یک دوره زمانی کوتاه از بسته محصول، فرآیند، بازاریابی و نوآوری های سازمانی و تاثیر آنها روی مدل کسب و کاری را برجسته کرده و تغییرات شرکت که ناشی از تغییرات در محیط می باشد را تشریح کرده است (محتوا و رابطه بین بلوک های ساختمانی مدل کسب و کار).
The objective of this exploratory paper is to analyse the innovations introduced by a small travel agency and their impact on the firm’s business model in the specific context of a salt mine in Romania. In particular, the purpose of this paper is to analyse the business model of the small firm that did not introduce a single innovation. A case study provides rich data on “unbundling” made by the entrepreneur and the trade-offs decisions that affect the business model. The paper highlights the implications of the entrepreneur’s decision to implement in a short period of time a “package” of product, process, marketing and organizational innovations and their impact upon the business model, and describes the transformation of the company due to changes in the environment (content and relationships among the building blocks of the business model).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.