دانلود ترجمه مقاله کاهش تقاضای گرمایش داخلی: مدیریت تأثیرات دستگاه های بازخورد رفتار در حال تغییر از طریق بازاریابی
عنوان فارسی |
کاهش تقاضای گرمایش داخلی: مدیریت تأثیرات دستگاه های بازخورد رفتار در حال تغییر از طریق بازاریابی |
عنوان انگلیسی |
Reducing domestic heating demand: Managing the impact of behavior-changing feedback devices via marketing |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت نوآوری؛ اقدامات حفاظت از انرژی؛ محصولات دستگاه بازخورد |
درسهای مرتبط | مدیریت تکنولوژی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 44 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مطالعه مورد اندازه گیر CO2 3. روش ها 4. نتایج و بررسی 5. نتیجه گیری 6. پژوهش های آینده
چکیده – دستگاه های بازخورد را می توان برای مطلع کردن خانوارها از رفتار مصرف انرژی شان مورد استفاده قرار داد. این اقدام می تواند آنها را در صرفه جویی در انرژی متقاعد کند. استفاده از دستگاه های بازخورد را می توان در میان خانوارها گسترش داده و رفتارهای انگیزشی در میان آنها را حمایت کرد (به عنوان مثال، رفتار گرمایشی با انرژی کارآمد). این مطالعه به بررسی چگونگی مدیریت تأثیرات این نوآوری های محیطی از طریق بازاریابی پرداخته است. فعالیت های بازاریابی می توانند گسترش این دستگاه ها را پشتیبانی کنند. هدف این مقاله، شناسایی مؤثرترین استراتژی ها بازاریابی دستگاه های بازخورد می باشد. ما این کار را با تطبیق یک مدل عامل محور به منظور شبیه سازی تکنولوژی بازخورد نوین و رفتارهای گرمایشی در خانوارها و در یک شهر مجازی انجام داده ایم. امیدوارکننده ترین استراتژی های بازاریابی شبیه سازی شده و تدثیر آنها مورد آنالیز قرار گرفته است. ما واگذاری دستگاه های بازخورد به مشتریان را امری بسیار کارآمد دانسته و به دنبال آن نفوذ اجتماعی افراد، و واگذاری رایگان در اولین بار را بسیار کارآمد می دانیم. آگاه سازی خانواده ها از امکان خرید دستگاه های بازخورد، حداقل کارآمدی این موضوع است. با این حال، اثبات شده که آگاه سازی خانواده ها بیشترین کارآیی را دارد. این مطالعه نشان داده است که مدیریت فعالانه دستگاه های بازخورد می تواند تأثیر آنها روی صرفه جویی در انرژی هم از لحاظ کارآمدی و هم از نظر اقتصادی را افزایش دهد.
Feedback devices can be used to inform households about their energy-consumption behavior. This may persuade them to practice energy conservation. The use of feedback devices can alsodvia word of mouthdspread among households and thereby support the spread of the incentivized behavior, e.g. energy-efficient heating behavior. This study investigates how to manage the impact of these environmental innovations via marketing. Marketing activities can support the diffusion of devices. This study aims to identify the most effective strategies of marketing feedback devices. We did this by adapting an agent-based model to simulate the roll-out of a novel feedback technology and heating behavior within households in a virtual city. The most promising marketing strategies were simulated and their impacts were analyzed. We found it particularly effective to lend out feedback devices to consumers, followed by leveraging the social influence of well-connected individuals, and giving away the first few feedback devices for free. Making households aware of the possibility of purchasing feedback devices was found to be least effective. However, making households aware proved to be most cost-efficient. This study shows that actively managing the roll-out of feedback devices can increase their impacts on energyconservation both effectively and cost-efficiently.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.