دانلود ترجمه مقاله تاثیرات دوجانبه مقاصد گردشگری روی قدرت برند

عنوان فارسی :

تاثیرات دوجانبه مقاصد گردشگری روی قدرت برندهای گردشگری ملی

عنوان انگلیسی :

Reciprocal effect of tourist destinations on the strength of national tourism brands

کلمات کلیدی :

  بازاریابی گردشگری؛ برند کشور؛ برند گردشگری؛ تاثیرات متقابل و دوجانبه

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی؛ مدیریت گردشگری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 58
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
34,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تاثیرات متقابل روی برندها 3. تاثیرات متثابل روی برندهای کشور 4. مدل نظری و فرضیات 5. طراحی تجربی 6. تحلیل داده ها 7. بحث و بررسی

نمونه متن انگلیسی مقاله

Discussion: Managing national tourism brands is a very relevant and complex activity. The symbols that identify destinations of a specific country, distinguishing them from destinations in other countries, exert substantial influence on perceptions, judgments, attitudes, intentions and behaviors of travel consumers. Good management of the national tourism brand can lead to expansion of tourist demand for the country, allowing the nation to obtain higher benefits from inbound tourism. On the other hand, mismanagement can lead to missed opportunities, or even to actual reductions of the inbound tourism demand. The complexity of managing national tourism brands arises from several factors, including the multiplicity of components of the national image. Brands of this type identify categories formed by countless products, each of them assuming a distinct position in the cognitive and emotional networks of consumers’ minds. The formation of the national tourism brand image is a complex process of definition of the prototype of a mental category by means of perception, memorization, organization and representation of information about the set of known national destinations. Similarly, the strength of the national tourism brand is formed by induction from the attitudes toward destinations located within the national territory. Therefore, new perceptions about any destination in the country can have relevant effects on the strength of the national tourism brand, affecting by extension the inbound tourism demand for all other national destinations. This reciprocal effect of destinations on the national tourism brand was the core of analysis in this study.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

بحث و بررسی: مدیریت برندهای گردشگری ملی، یک فعالیت پیچیده و بسیار مرتبط می باشد. نمادها و سمبل هایی که مقصد یک کشور خاص را مشخص می کنند، متفاوت از مقاصد دیگر کشورها می باشد، و تاثیرات قابل توجهی بر ادراک، قضاوت ها، نگرش ها، تمایلات و نیات مصرف کنندگان و مسافران دارند. مدیریت خوب برندهای گردشگری ملی می تواند منجر به افزایش و بسط تقاضاهای گردشگری در یک کشور گردد و امکان نیل به سودهای کلان را از گردشگری برای کشور به همراه داشته باشد. از سوی دیگر، سوء مدیریت می تواند منجر به از دست رفتن فرصت ها گردد و در برخی موارد نیز باعث کاهش تقاضا برای گردشگری و توریسم در آن کشور شود. پیچیدگی مدیریت برندهای گردشگری ملی ناشی از یک سری فاکتورها می باشد که شامل تعدد مولفه های تصویر ملی است. برندهای از این نوع، مربوط به دسته بندهایی هستند که روی محصولات بی شماری قرار گرفته و هر کدام از آنها به عنوان موقعیتی متفاوت در شبکه های شناختی و عاطفی در ذهن مصرف کنندگان و مشتریان فرض می گردند. فرمول بندی تصویر برند گردشگری ملی، فرآیند پیچیده ای از تعریف نمونه یک دسته ذهنی با استفاده از ادراک، یادواره، سازماندهی و ارائه اطلاعاتی در مورد مجموعه ای مقاصد شناخته شده ملی می باشد. به طور مشابه، قدرت برندهای گردشگری ملی به واسطه القای نگرش ها در مورد مقاصد قرار گرفته در قلمروهای ملی شناخته می شود. بنابراین، مفاهیم و ادراکات جدید در مورد هر مقصد در یک کشور می تواند تاثیرات مرتبطی روی قدرت برند گردشگری ملی داشته و تحت تاثیر تقاضاهای گردشگری برای همه مقاصد دیگر ملی باشد. این تاثیر متقابل از مقاصد روی برند گردشگری ملی، هسته آنالیزها و تحلیل ها در این مطالعه می باشد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,500 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیرات دوجانبه مقاصد گردشگری روی قدرت برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.