دانلود ترجمه مقاله جغرافیای اقتصادی و دیدگاه های بازاریابی صنعتی در نمایشگاه های تجاری: بازاریابی جمعی

عنوان فارسی

جغرافیای اقتصادی و دیدگاه های بازاریابی صنعتی در نمایشگاه های تجاری: بازاریابی جمعی و گردش اطلاعات

عنوان انگلیسی

Economic geography and industrial marketing views on trade shows: Collective marketing and knowledge circulation

کلمات کلیدی :

  بازاریابی صنعتی؛ بازاریابی جمعی؛ گردش اطلاعات

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 156
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
32,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نمایشگاه های تجاری در بازاریابی صنعتی: بررسی مختصر مقالات 3. نمایشگاه های تجاری در جغرافیای اقتصادی: خوشه های موقت و گره های مرکزی در اقتصاد دانش جهانی 4. تأثیرات بازاریابی صنعتی روی دیدگاه های جغرافیای اقتصادی مربوط به نمایشگاه های تجاری 5. سهم بالقوه چشم اندازهای جغرافیای اقتصادی در پژوهش های بازاریابی صنعتی روی نمایشگاه های تجاری 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در این مقاله، ما به طور عمیق مقالات مربوط به نمایشگاه های تجاری ارائه شده در زمینه بازاریابی صنعتی (IM) و جغرافیای اقتصادی (EG) با هدف سهیم شدن در تبادل بین این رشته ها و نشان دادن اینکه اینها می توانند از همدیگر یاد بگیرند، را مورد بررسی قرار داده ایم. در IM، نمایشگاه های تجاری به عنوان ابزارهایی تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند، در حالی که در EG این موارد به عنوان خوشه های موقت دیده شده و شرکت ها می توانند تعهدات و تعاملات مربوط به عملگران دور را مشاهده کنند. مقالات مربوط به EG دیدگاه های مربوط به IM را ادغام کرده و ابزارهایی را برای فراتر رفتن از فرآیندهای یادگیری مبتنی بر بازار در این زمینه ارائه می دهند. در واقع IM تحت فضای تئوریک در قالب عاملی فردی عمل کرده و این واقعیت را نادیده می گرد که بسیاری از این رویدادها، پلتفرم های بازاریابی جمعی هستند که گروهی از شاخه های جغرافیایی را اتخاذ کرده و می توانند به منظور تأیید حضور سیستم در بازارهای بین المللی مورد استفاده قرار گیرند. بر اساس تحلیل های ما، ما مسیرهای تحقیقاتی را ارائه داده ایم که می توانند از شبکه های کسب و کار مبتنی بر جغرافیا و نیز بخش های فردی بهره مند گردند. این آنالیز مرزها و محدودیت های آنالیز انضباطی را مورد خطاب قرار داده و تعاملات بین رشته ای در پژوهش های IM و EG را نشان می دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In this paper,we critically review literature on trade shows developed in industrialmarketing (IM) and economic geography (EG), aiming to contribute to the ongoing conversation between these disciplines and showing that they can learn from each other. In IM, trade shows are conceived as promotional instruments, whereas in EG these events are seen as temporary clusters through which firms can escape the liabilities of embeddedness and interactwith, and learn from, distant actors. EG literature has integrated insights fromIMthat have provided ameans to go beyond earlier formulations that downplayedmarket-based learning processes at these events. IM has in fact far under-theorized space and conceived exhibitors as individual agents, neglecting the fact that many of these events are collective marketing platforms that industry agglomerations or geographical clusters can use to affirm their presence in international markets. Based on our analysis, we propose research directions that can benefit individual exhibitors as well as geographically-based business networks. The analysis addresses the boundaries and limitations of disciplinary analyses and strongly suggests transdisciplinary encounters and engagements in IM and EG research.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 32,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله جغرافیای اقتصادی و دیدگاه های بازاریابی صنعتی در نمایشگاه های تجاری: بازاریابی جمعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 15 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi