دانلود ترجمه مقاله نقض قرارداد روانشناختی و تمایل مشتری به استفاده مجدد از خرده فروشان آنلاین

عنوان فارسی

نقض قرارداد روانشناختی و تمایل مشتری به استفاده مجدد از خرده فروشان آنلاین: بررسی مکانیزم های واسط و تعدیل کننده

عنوان انگلیسی

Psychological contract violation and customer intention to reuse online retailers: Exploring mediating and moderating mechanisms

کلمات کلیدی :

  نقض قرارداد روانشناختی (PCV)؛ اعتماد؛ رضایت مشتری؛ ضمانت ساختاری؛ تمایل به استفاده مجدد؛ خرده فروشی آنلاین

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 108
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
43,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی 3. فرضیات تحقیق 4. روش تحقیق 5. آنالیز داده ها 6. بحث و بررسی، محدودیت ها، تحقیقات آتی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بحث و بررسی، محدودیت ها، تحقیقات آتی و نتیجه گیری: این اولین مطالعه تجربی است که به دنبال ارائه درکی بهتر از فرآیند از طریق این موضوع بود که کدام PCV، تمایل به استفاده مجدد در زمینه خرده فروشی الکترونیکی را تحت تاثیر قرار می دهد. در تطابق با چارچوب S-O-R، این مطالعه نشان داده که PCV تاثیری منفی روی تمایل مشتریان به استفاده مجدد از وب سایت های خرده فروشی از طریق مکانیزم های واسط اعتماد و رضایت دارد. با اینکه یافته های قبلی با یک سری از مطالعات قبلی (گولس و همکاران، 2009)، ترکیب شده و تعدیل کامل و جزنی شاخص ها در استفاده مجدد از PCV را نشان می دهند، این مطالعه دریافته است که اعتماد و رضایت به طور کامل تاثیرات PCV روی تمایل به استفاده مجدد را تحت تاثیر قرار می دهند. بنابراین، رضایت و اعتماد، در خرده فروشی آنلاین نقش به سزایی دارند (جین و همکاران، 2008؛ رز و همکاران، 2012). این نتیجه مهمی است که درک ما از مکانیزم ها را در انتخاب تاثیر PCV در استفاده مجدد از مشتریان آنلاین را افزایش می دهند؛ تا کنون هیچ مطالعه ای به بررسی تاثیر PCV با در نظر گرفتن رضایت و اعتماد در چارچوبی واحد نپرداخته است. علاوه بر این، یافته ها نشان داده اند که بخشی از تاثیرات اعتماد که حاکی از بیشتر تاثیرات واسط می باشد نیز می تواند از طریق رضایت تعدیل گردد. بنابراین، یکی از مکانیزم ها که تمایل به استفاده مجدد را تحت تاثیر قرار می دهد به صورت سری تعدیل گردیده و رضایت و استفاده مجدد را به شکلی مثبت تحت تاثیر قرار داده است. این موضوع بدان معنی است که اعتماد نیز می تواند تمایل به استفاده مجدد را به طرز غیر مستقیم و با استفاده از نفوذ خریدار تحت تاثیر قرار داده و تاثیر منفی PCV روی رضایت نیز هنگام از بین رفتن اعتماد مشتری تعدیل گردد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Discussion, limitations, future research, and conclusion: This is the first empirical study to seek a better understanding of the process through which PCV influences intention to reuse in an e-retailing context. Consistent with the S–O–R framework, this study demonstrates that PCV negatively influences customers' intention to reuse a retailer's website via the mediating mechanisms of trust and satisfaction. Whereas previous findings have been mixed – with some studies (Goles et al., 2009) demonstrating full mediation and others indicating the partial mediation (Pavlou & Gefen, 2005) effects of trust in the PCV–reuse intentions relationship – this study finds that both trust and satisfaction fully mediate the effects of PCV on reuse intentions. Thus, both satisfaction and trust are crucial in online retailing (Jin et al., 2008; Rose et al., 2012). This is an important result that enhances our understanding of the mechanisms by which PCV affects the intentions to reuse of online customers, as no study has examined the impact of PCV by considering both trust and satisfaction in a single, parsimonious framework. Moreover, our findings suggest that a part of the effect of trust, which demonstrates the greatest mediating effect overall, is also mediated through satisfaction in series. Thus, one of the mechanisms by which PCV may influence intention to reuse is through serial mediation, whereby PCV influences trust, which affects satisfaction, which, in turn, influences intention to reuse. This implies that trust also influences reuse intentions indirectly by influencing buyers' overall satisfaction and that the negative impact of PCV on satisfaction is also realised when PCV destroys buyers' trust.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 27 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 43,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نقض قرارداد روانشناختی و تمایل مشتری به استفاده مجدد از خرده فروشان آنلاین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi