دانلود ترجمه مقاله مطالعه حس روانشناختی جامعه برند در بین مشتریان مسن

عنوان فارسی

مطالعه حس روانشناختی جامعه برند در بین مشتریان مسن

عنوان انگلیسی

Examining a psychological sense of brand community in elderly consumers

کلمات کلیدی :

  حس روانشناختی جامعه برند؛ حمایت از برند؛ بصیرت؛ ارزش ویژه برند؛ مصرف کنندگان سالخورده و مسن

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 39
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
30,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری و فرضیات 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. مفاهیم مدیریتی 7. محدویت ها و پژوهش های آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و پژوهش های آتی: نمونه فعلی به طور عمده شامل مردا قفقازی دارای سنین بالای 65 سال می باشد، بنابراین، این موضوع قابل اعتماد است که جمعیت شناسی می تواند ارتباطات یافت شده در این پژوهش را تحت تاثیر قرار دهد. به بیان دیگر، مشخصه این نمونه می تواند محصول جانبی بررسی برند باشد، و درآمدهای قابل دسترس تر و زمانی برای فعالیت های تفریحی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. تحقیقات آتی باید یافته های فعلی و کنونی را با استفاده از برندهایی از صنایع فعال تایی کند، صنایعی که طیف جمعیتی بیشتری را شامل می شوند (مانند صنعت اتومبیل سازی، الکترونیک، پوشاک و غیره). با این حال، با توجه به نقش پیشرو در ایجاد جوامع برند (مخصوصا در صنعت موتورسیکلت)، می تواند درک عمیق تری از نحوه جذب مصرف کنندگان سالخورده تر به برند را حاصل کرد. تحقیقات نشان داده اند که مدیران باید ادراک برند از مشتریان سالخورده را برای شناسایی مشخصه های هسته ای برند نظارت کرده و سپس به طور استراتژیک و راهبردی روی بازارهای هدف اعمال کنند (لامبرت – پاندراد و لورنت، 2010). ارتباطات درک شده برند که ناشی از شکل گیری نفوذ می باشد می تواند نحوه دسته بندی مشتریان و احساس شان در زمینه برمد را به طور عمیق تحت تاثیر قرار دهد (لی، برودریک و چامبرلین، 2007). وابستگی نامتقارن به برند و نیز کاربران آن نشان می دهد که چنین احساساتی نمی تواند توسط پاسخ دهندگان و با استفاده از نظرسنجی های متداول و سنتی قابل دسترسی و حصول باشد. در تحقیقات ما، روش های عصبی و مجسم سازی برند نمی تواند برای بررسی جوامع برند مورد استفاده قرار گیرد. روش های عصبی مانند پرایمر عاطفی و حسی و نیز ردیابی دیداری و بصری می توانند فعالیت های مختلف مغزی را معیار قرار داده و تمایلان شناختی و حسی پاسخ دهندگان در زمان مواجه با برند برای اولین بار را به طور سیستماتیک ردیابی کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and future research: The current sample is predominantly composed of married Caucasian males above the age of 65, therefore, it is plausible that demographics are impacting the linkages found here. That said, the sample specificity could be a byproduct of the brands examined, given the appeal of motorcycles to established consumers with more disposable income and time for leisure activities. Future research should validate current findings using brands from mainstream industries that appeal to a wider demographic spectrum (automobiles, electronics, apparel, etc.). However, given this segment's pioneering role in the establishment of brand communities (particularly in the motorcycle industry), much can be gained from a deeper understanding of how elderly consumers become attached to brands and subsequently spring into action. Research suggests that managers monitor the brand perceptions of elderly consumers to identify core brand characteristics that may then be applied strategically to the mass market (Lambert- Pandraud & Laurent, 2010). Perceived brand connections that arise during impression formation can profoundly impact how customers categorize and feel about brands (Lee, Broderick, & Chamberlain, 2007). An unarticulated affinity for a brand and its users implies that such feelings may not be readily accessible or transferrable by respondents using traditional surveys. To our knowledge, neuroscience and brain imaging techniques have not been used to examine the genesis of brand communities. Neural techniques such as affective priming and visual tracking can measure differential brain activity and systematically track the cognitive attention and emotional arousal of respondents when exposed to brands for the first time.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 30,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مطالعه حس روانشناختی جامعه برند در بین مشتریان مسن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi