دانلود ترجمه مقاله روابط مصرف کننده با برند و جوامع برند

عنوان فارسی

روابط مصرف کننده با برند و جوامع برند: نقش های چندوجهی هویت و رضایت

عنوان انگلیسی

Consumers’ relationships with brands and brand communities – The multifaceted roles of identification and satisfaction

کلمات کلیدی :

  هویت برند – مصرف کننده؛ رضایت مشتری؛ جوامع برند؛ وفاداری مشتری؛ ارتباطات شفاهی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 58
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی 3. مطالعه تجربی 4. بحث و بررسی 5. مفاهیم 6. محدودیت ها و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و تحقیقات آتی: هدف این پژوهش، بررسی روش های مرکزی در افزایش خروجی های مطلوب ارتباط مصرف کنندگان با برندها و جوامع برند می باشد. تمرکز در این مطالعه روی بررسی هویت مصرف کننده و رضایت در جوامع برند در قالب محرک های ارتباط وفاداری و WOM مثبت می باشد. بدین منظور، تحقیق ما به بررسی روابط علی این ساختارها برای جامعه و برند در قالب هدفی در راستای شناسایی هویت برند پرداخته است. با این حال، تحقیقات آتی باید یافته های ما در زمینه تاثیرات کمتر در این مدل را بررسی نمایند. به عنوان مثال، در مقایسه با فرضیات ما، ما تاثیر منفی ولی کوچکی از هویت جامعه برند روی وفاداری به برند را مشاهده کرده ایم. این یافته ها می تواند حاکی از رونق احتمالی جامعه جدای از برند بوده و توسط تحقیقات کیفی جامعه مورد بررسی قرار گیرد. یکی دیگر از محدودیت های تحقیق تجربی ما این است که مبتنی بر یک جامعه برند آنلاین خاص می باشد. به منظور بررسی قابلیت اطمینان یافته ها، توصیه می شود که تحقیقات آتی به بررسی جوامع و پلتفرم های دیگر بپردازند (به عنوان مثال، شبکه های اجتماعی). علاوه بر این، نمونه ارائه شده محدود به داده های مقطعی بوده و امکان درکی عمیق از تاثیرات پویای احتمالی در ساختار علیتی مدل پیشنهادی را فراهم نمی کند. تحقیقات آتی می توانند به بررسی این موضوع با استفاده از داده های طولی در محیط هایی تجربی بپردازند. داده های طولی می توانند برای بررسی دقیق تر تاثیرات سینرژیکی روی اهداف مختلف شناسایی و هویت سنجی، بسیار مفید باشند. اگرچه این تحقیق، دیدگاه های جدیدی در زمینه اهمیت نسبی رضایت و هویت در راستای موفقیت های اقتصادی ارائه داده است، با این حال قدم اول در راستای درک بهتر تمایزات مشاهده شده در الگوها و دامنه های ارتباطی می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and further research: The aim of this research has been to study central ways to increase favourable outcomes of consumer's relationship with brands and brand communities. The focus was on studying consumer identification and satisfaction with brands and brand communities as drivers of the relationship outcomes ‘loyalty’ and ‘positive WOM’. To that effect, our research has pondered the causal relationships of these constructs for both the brand and the community as a target of identification. However, further research is needed to clarify our findings on less substantial effects in our model. For example, in contrast to our hypothesis, we observed a small, but significant negative influence of consumer-community identification on brand loyalty. This finding could indicate a possible drift of the community apart from the brand which could be investigated by qualitative research on the community. Another limitation of our empirical research is that it is based on one particular online brand community. In order to check the reliability of the findings it is encouraged that future research studies other brand communities and other platforms (e.g. social networks). Moreover, the present sample is limited to cross-sectional data, which does not allow for a deep understanding of possible dynamic effects within the causal structure of the proposed model. Further studies could help to solve this issue by using longitudinal data or an experimental setting. Longitudinal data further might be helpful to take a closer look into the synergistic effects of the different targets of identification. Although the research provides new insights into the relative importance of satisfaction and identification for economic success, these have to be considered as a first step towards a better understanding of the observed differences in pattern and magnitude of the relationships.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله روابط مصرف کننده با برند و جوامع برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi